REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos paštas fiksuoja kone rekordinius siuntų kiekius. Tiesa, gyventojai prekes siunčiasi ne tik iš vietinių parduotuvių, bet ir iš tokių šalių kaip Kinija, Olandija ar Singapūras.

Lietuvos paštas fiksuoja kone rekordinius siuntų kiekius. Tiesa, gyventojai prekes siunčiasi ne tik iš vietinių parduotuvių, bet ir iš tokių šalių kaip Kinija, Olandija ar Singapūras.

REKLAMA

Mūsų žurnalistai domisi, kaip į tokį padidėjusį apsipirkimą internetu reaguos verslininkai, laukiantys klientų pačiose parduotuvėse. Ar dėl to mažės lentynose esančių prekių kainos, atsakymai siužete.

Vilnietis Liudgardas Lietuvos pašto centriniame skyriuje atsiima prekes iš Kinijos. Vyras savo išmaniajam televizoriui pirko specialias jungtis. Liudgardas tikina, kad užsienyje elektronika pigesnė.

Liudgardas čia toks ne vienas. Kita vilnietė Jurga į paštą atėjo pasiimti Kinijoje pagaminto ekranėlio telefonui. Esą Lietuvoje detalės kaina 15 eurų, o iš Kinijos už porą dolerių ji nusipirko net dvi. Tiesa, mergina žavisi ne tik kelis kartus mažesne kaina.

Tokių klientų kaip Liudgardas ar Jurga Lietuvos paštas kasmet sulaukia vis daugiau. Per pirmąjį šių metų pusmetį sparčiausiai išaugo būtent tarptautinių siuntų srautas. Šiemet tokių atkeliavo per dešimt procentų daugiau nei pernai.

REKLAMA
REKLAMA

Statistika rodo, kad lietuviai dažniau perka ne tik trečiosiose šalyse, bet ir štai tokiose vietinėse internetinėse parduotuvėse. Pernai Europoje vidutiniškai kas dešimta prekė buvo įsigyjama internetu.

REKLAMA

Tiesa, nors apsipirkimas internetu šalyje populiarėja, lietuviai tą daro dar rečiau nei vakariečiai. Eurobarometro tyrimas rodo, kad internetu Lietuvoje bent kartą pirko kas trečias šalies gyventojas, tuo metu Europos Sąjungoje tą vidutiniškai yra daręs kas antras vartotojas. Tad šalies parduotuvių, kuriose prekes galima ir apžiūrėti, ir pasimatuoti, savininkai kol kas ramūs ir nei mažinti parduotuvių plotų, nei savų kainų dėl konkurentų, prekiaujančių internete, jie kol kas neketina.

Beje, vartotojų teisių specialistai įspėja, kad perkant internetu ir tikintis sutaupyti vis dar pasitaiko priešingų atvejų. Esą būna, kad pirkėją pasiekia ir brokuota prekė, o būna, kad ji neatkeliauja iš viso. Vartotojų teisių specialistai šiemet gavo dešimtadaliu skundų daugiau nei pernai dėl prekių, įsigytų internetu.

REKLAMA
REKLAMA

Jei norite išvengti apgavystės, specialistai pataria labai domėtis pardavėju ir visada įsitikinti, ar internetinė parduotuvė yra registruota bei skelbia savo rekvizitus, pavyzdžiui, tikslų buveinės adresą ar telefono numerį. Taip pat patariama skaityti kitų klientų atsiliepimus. Esą apgauti pirkėjai dažnai savo nesėkmės istorijas papasakoja komentaruose.

Plačiau apie tai TV3 reportaže

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų