REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

To paties pavadinimo socialinį tinklą valdanti JAV kompanija „Facebook“ pristatė atnaujintą vaizdo įrašų juostą „Facebook Watch“, kuri leis vartotojams greičiau ir patogiau rasti vaizdo įrašų, neįtrauktų į jų naujienų juostą.

To paties pavadinimo socialinį tinklą valdanti JAV kompanija „Facebook“ pristatė atnaujintą vaizdo įrašų juostą „Facebook Watch“, kuri leis vartotojams greičiau ir patogiau rasti vaizdo įrašų, neįtrauktų į jų naujienų juostą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, kompanija siūlo vartotojams prenumeruoti pirmaujančių transliuotojų ir sporto organizacijų vaizdo turinį bei pačios kompanijos sukurtą turinį. Nuo ketvirtadienio ši funkcija yra prieinama ribotam skaičiui vartotojų Jungtinėse Valstijose, tačiau vėliau ją numatoma pasiūlyti visiems, rašo „TechCrunch“.

REKLAMA

„Vaizdo peržiūra nebūtinai turi būti pasyvi“, – savo tinklaraštyje parašė „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas.

Ekspertai pažymi, kad „Facebook“ ketina konkuruoti su „YouTube“ ir korporacija „Disney“, kuri taip pat nusprendė įžengti į šį segmentą, bei tradiciniais televizijos kanalais.

Atskira „Facebook“ juosta vaizdo įrašams Amerikoje atsirado praėjusiais metais, tačiau iki šiol čia buvo daugiausia skelbiami mėgėjiški vaizdo klipai ir trumpi naujienų pranešimai, pažymi BBC.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kurios vaizdo programos naujoje juostoje truks daugiau nei dešimt minučių, o tai yra gerokai daugiau, nei žmonės praleidžia žiūrėdami vaizdo įrašus socialiniame tinkle.

„Facebook Watch“ bus pritaikyta kiekvienam vartotojui, čia bus rodomi vaizdo įrašai, kuri patinka draugams.

Internetinių vaizdo įrašų rinka “Facebook“ gali tapti papildomu pajamų šaltiniu. Kol kas išskirtinai „Facebook“ partneriai gaus 55 proc. pelno iš reklamos, o likusi dalis teks „Facebook“. Spauda skelbia, kad kompanija jau pasirašė sutartis su „Vox Media“, „BuzzFeed“, ATTN, „Group Nine Media“ ir kitomis bendrovėmis, kurių auditoriją sudaro vadinamieji „milenialai“ (30-40 metų amžiaus žmonės).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų