REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vairavimas – atsakinga veikla, todėl net menkiausias nesusipratimas ar išsiblaškymas gali lemti nelaimę. Greitį viršijantys, tarp juostų nardantys ar telefonus maigantys vairuotojai – dažnas reiškinys šalies keliuose, todėl skaitytojų klausiame, koks elgesys prie vairuos juos labiausiai erzina?

Vairavimas – atsakinga veikla, todėl net menkiausias nesusipratimas ar išsiblaškymas gali lemti nelaimę. Greitį viršijantys, tarp juostų nardantys ar telefonus maigantys vairuotojai – dažnas reiškinys šalies keliuose, todėl skaitytojų klausiame, koks elgesys prie vairuos juos labiausiai erzina?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nuolat pypsiantys vairuotojai, kurie toje situacijoje vis dėlto nieko negali pakeisti”, – toks elgesys erzina jau ne vienerius metus vairuojančią studentę Aušrą Gelčytę. Mergina sako, jog kelyje jai tenka sutenka ganėtinai daug ne tik greitį viršijančių vairuotojų, bet taip pat ir tų, kurie važiuoja per lėtai, sudarydami papildomas spūstis.

REKLAMA

„Dažniausiai matau lenkiančius neleistinose vietose ar viršijančius greitį, kamščių metu važiuojančius viešojo transporto juosta”, – pasakoja studentė.

Pasak Aušros, Kelių eismo taisykles pažeidinėjančių ir neatsakingai prie vairo besielgiančių vairuotojų problemą reikėtų spręsti auklėjant naująją kartą gyventi atsakingai ir sąžiningai: „Kol liks vairuotojų, kuriuos vilioja kyšiai, tol tokie vairuotojai išvengs didelių baudų“, – teigia A. Gelčytė. Viešojo saugumo fakultete studijuojantis Aurimas Liaudinskas teigia, jog jį labiausiai erzina posūkių signalo nerodymas, leistino greičio viršijimas ar važiavimas lėčiau nei leidžiamas greitis. „Su tokiais vairuotojais susiduriu diena iš dienos, tai neišvengiama”, – sako A. Liaudinskas. Vaikino teigimu, tokius vairuotojų įpročius būtų galima išspręsti nebent didinant baudas.

REKLAMA
REKLAMA

Beveik dešimtmetį vairuojantis Artūras Čepukovas su chuliganiškais vairuotojais kelyje susiduria kiekvieną dieną. „Gausu ir tų, kurie viršija greitį, nardo tarp juostų, bet taip pat ir senyvo amžiaus žmonių, kurių reakcija sulėtėjus”, – teigia vaikinas.

Pasak jo, visų pirma reikėtų griežtinti kontrolę pensijinio amžiaus vairuotojams, nes su metais prarastas budrumas ir reakcijos greitis neretai tampa auto įvykių priežastimi.

„Viskam reikia laiko, tačiau reikėtų labiau šviesti visuomenę, o jaunuoliams ugdyti kitokį mentalitetą”, – sako A. Čepukovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto vairavimo ekspertų teigimu, dažniausiai kelyje susiduriama su tokiais vairuotojais, kurie naudojasi mobiliaisiais telefonais ar užkandžiauja vairuodami: „Galima pusryčiauti į valias, tačiau tai neturėtų turėti įtakos visam eismui, nereikėtų stabdyti jo, nes piko metu užtenka vieno lėčiau važiuojančio automobilio, kad susidarytų spūstys”, – sako jau 40 metų vairuojanti instruktorė Marija Ulevičienė.

„Posūkių nerodymas, nardymas iš vienos juostos į kitą, vairavimas išgėrus – taip pat opios problemos, kurias reikėtų spręsti, bet tam reikia laiko“, – teigia instruktorė.

Nors keliuose kiekvieną dieną tenka susidurti su erzinančiais, taisykles pažeidžiančiais vairuotojais, reikėtų neužmiršti laikytis saugaus vairavimo taisyklių ir saugoti vieniems kitus.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų