Skaistė Steikūnaitė, Oksana Pikul-Jasaitienė, Monika Šedžiuvienė

Šią dešimties dienų kelionę „Olialia Music Group“ merginos jau buvo suplanavusios prieš pusmetį. Dainininkės per kiek daugiau nei savaitę spėjo apkeliauti populiariausias JAV vietas, susipažinti su vietiniais žmonėmis ir ten esančia kultūra. Karščiausiais kelionių įspūdžiais gražuolės dalinasi ir su tv3.lt skaitytojais.

„Gavę šį gundantį kvietimą sutikome nė nedvejodamas! Likome labai patenkintos patirtais įspūdžiais“, - pasakojo grupės narė Skaistė Steikūnaitė.

Merginos teigė, kad ilgasis skrydis į Čikagą neprailgo, mat lėktuve jos turėjo viena kitą: „Pokalbiai ir gera kompanija visuomet „pakrauna“ emociškai. Čikaga pasitiko su audra, net tokį milžiną lėktuvą tampė ir kratė į visas puses. Bet, nepaisant permainingo oro, kitą dieną jau traukėme apžiūrėti miesto.“

Nors atlikėjos aplankė žymias vietas – Mičigano ežerą, Bahai bažnyčią, Pupą – labiausiai jas nustebino žmonių geranoriškumas: „Lietuviai, gyvenantys Amerikoje, yra labai svetingi ir draugiški. Dabar suprantame kodėl ten norisi likti gyventi.“

Kitą kelionės dieną lietuvaitės turėjo skrydį į Arizoną, Finiksą: „Ten pasitiko mus vasaros kaitra – 40 laipsnių šilumos. Po šaltojo pavasario ir kelių saulės spindulių nerti į kaitrą buvo labai gera. Apsigyvenome pas restorano šeimininkę Sonatą, kuriame du vakarus turėjome renginius. Prabangūs milžiniški namai ir svetingi šeimininkai paliko šiltus atsiminimus. Tik atvykusios pasinėrėme į filmavimus. Ten buvo filmuojamas realybės šou apie šią šeimą, jos laisvalaikį ir gyvenimą. Panašus konceptas – Kardashianų šeima. Greitu metu bus rodomas Amerikos televizijų, yra galimybė, kad tai bus rodoma ir Lietuvoje. Mes, atvykę svečiai, taip pat sudalyvavome filmavimuose. Renginiai praėjo puikiai. Dainavome lietuviškas, angliškas, rusiškas dainas. Sveikinome šeimininkės Sonatos vyrą su gimimo diena“, - prisiminimais dalijosi grupės lyderė Oksana Pikul-Jasaitienė.

Praėjus įtemptam darbo grafikui, merginos patraukė į pažintinę kelionę Arizonoje: „Vykome į Didįjį kanjoną, vieną iš pasaulio gamtos stebuklų, į gražiąją Sedoną, bažnytėlėje uždegėme žvakutes už artimuosius, pasigrožėjome gamtos vaizdais bei pasikrovėme stipria energetika.“

„OMG“ grupė apsilankė ir niekada nemiegančiame mieste – Las Vegase: „Vieną dieną skyrėme išvykai į šį gyvą vakarėlių miestą! Tiek koncertų, renginių, restoranų ir lošimo bei pasilinksminimo vietų... Paliko neišdildomą įspūdį. Norėtųsi grįžti ir aplankyti ne vieną koncertą Las Vegase“, - teigė merginos.

Po šios audringos kelionės lietuvaitės grįžo į Čikagą. Oksana porą dienų skyrė savo makiažo seminarams, kuriuose dalijosi savo sukauptomis žiniomis ir vizažo technika. Prieš išvykstant grupė spėjo dar kartą pakoncertuoti ir atšvęsti Skaistės gimtadienį. Nors atlikėjoms JAV paliko stulbinamus atsiminimus, merginos džiaugiasi grįžusios į Lietuvą.