REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
6
V.Žalą ir S.Jurgelėną antrame greičio ruože stabdė generatoriaus problemos (nuotr. Vytauto Dranginio)

Antras Dakaro greičo ruožas, vedęs dalyvius iš Resistencijos į Tukumano miestą, ne itin gerai susiklostė „Agrorodeo“ komandai. Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno duetas patyrė gedimą iš sugaišo daug laiko, kol vėl pajudėjo link finišo.Lietuvių duetas 275 kilometrų greičio ruožą, kuriame šlapios atkarpos keitėsi su feš-feštipo smėliu, pravažiavo per aštuonias valandas.

6

Antras Dakaro greičo ruožas, vedęs dalyvius iš Resistencijos į Tukumano miestą, ne itin gerai susiklostė „Agrorodeo“ komandai. Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno duetas patyrė gedimą iš sugaišo daug laiko, kol vėl pajudėjo link finišo.Lietuvių duetas 275 kilometrų greičio ruožą, kuriame šlapios atkarpos keitėsi su feš-feštipo smėliu, pravažiavo per aštuonias valandas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Agrorodeo“ komanda finišą pasiekė preliminarioje 75-oje vietoje. „Seat Leon Dakar“ pilotas Vaidotas Žala atskleidė, koksgedimas sustabdė ekipažą vos įpusėjus greičio ruožą.„Pravažiavus trečdalį trasos pradėjo šlubuoti elektra. Iš pradžių dingo valytuvai, po to pasikalbėjimo įranga. Galiausiai pradėjo šlubuoti variklis, riboti galią ir galų gale likom be nieko. Toks vaizdas, kad trumpina. Pratupėjim ten ilgai, nes viskas užlipdyta moliu.Turėjome purvo vonių, dulkių. Ieškojome ilgai gedimo. Viskas užsikimšę. Paaiškėjo, kad generatorius nevisai veikia. Pradėjo mažai krauti, galiausiai visai viską išjungė.Prasivalėme ir grįžome pusę ruožo be šviesų, nes vistiek dabar labai prastai krauna“, - kalbėjo Vaidotas Žala.

REKLAMA

Ekipažas trasoje praleido kiek daugiau nei aštuonias valandas. Maža to, organizatoriai duetą dar apdovanos ir laiko bauda.„Vietiniai mums padėjo. Kadangi akumuliatorius buvo išsikrovęs, negalėjome užvesti variklio. Vietiniai užtempė. Tai va tokį nuotykį turėjome. Buvo labai karšta. Vanduo ėjo į pabaigą. Reikėjo viską prasiplovinėti. Tą patį vandenį eikvojome ir gerdami, ir plaudami atskiras detales. Gerai, kad paskui pro mus pravažiavo autobusiukas su vandeniu.

REKLAMA
REKLAMA

Laiko nuostolis didelis. Gauname aštuonių valandų fiksuotą laiką ir dar maždaug trijų valandų baudą. Turbūt vienuolika valandų iš viso“, - tvirtino šturmanas S.Jurgelėnas. Tiesa, ekipažas pabrėžė, kad vakarykštis amortizatorių pakeitimas buvo naudingas ir šiandien, iki atsiradusio gedimo, leido duetui važiuoti pakankamai greitai.„Pradžia buvo nebloga, bet smarkiai nelėkėme. Kadangi automobilius iš starto leido kas 30 sekundžių, iškart atsiduri dulkių debesyje. Lyg ir vijomės, paskui buvo pirmosios balos,apsitaškėm. Dingo langų apipurškimas, vėliau valytuvai. Dar kurį laiką važiavome taip. Aš nieko nemačiau, Vaidas dar šiek tiek matė. Na ir vėliau bėda su generatoriumi“, - kalbėjo S.Jurgelėnas.

„Agrorodeo“ komanda savo „bitutę“ nakčiai atiduos į mechanikų brigados rankas ir ims galvoti apie rytojų. Trečioji diena bus permaininga – gana žalią peizažą ims kaisti kalvos ir kalnai, pusdykumės ir karščiu alsuojantys slėniai su sausvagėmis. Čia dalyviai susidurs ir su pirmosiomis bekelės atkarpomis. Ryte laukia startas 280m aukštyje, o trasos pabaigoje lenktynininkai turės pakilti net į 4895 m aukštį virš jūros lygio.Bendras dienos maršrutas – 780 km, iš jų 364 km greičio ruože.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų