Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
(15 nuotr.) Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Socialiniame tinkle „Facebook“ lenktynininkas rašė: „Per paskutines kelias valandas išgyvenome tikrus amerikietiškus kalnelius. Pasiėmus automobilį nuotaikos buvo puikios: plombos nebuvo pažeistos, išoriškai ir užvedus automobilį viskas buvo puiku.
Tačiau tuomet Dakaras nusprendė mesti pirmą iššūkį dar neįveikus starto podiumo – važiuojant testų vietos link, pastebėjau, jog sankaba veikia ne taip, kaip turėtų. Mechanikams pažėrus sistemą paaiškėjo, jog kažkas įvarinėdamas arba išvarinėdamas mūsų automobilį „nepagailėjo“ sankabos ir ją sudegino.
Dabar mechanikai dirba keisdami dalį bei tikrina visus kitus automobilio elementus, kurie galėjo būti pažeisti, jei kažkas sugalvojo "pagazuoti" su mūsų bolidu. Testus teko nukelti rytojui.
Tiesa, pastarąsias savaites čia gausiai lijo, todėl bandymų poligonas – pažliugęs ir netinkamas testams. Ryte keliausime ieškoti galimybės išbandyti automobilį iki oficialumų Asunsjone. Dakaras yra Dakaras.“
Gruodžio 30, 31 dienomis visi Dakaro ralio dalyviai rinksis į administracines bei technines komisijas, o sausio 1-ąją numatomas starto podiumas. Oficialus varžybų startas – sausio 2-ąją vyksiantis 39 kilometrų prologas.