REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visai neseniai dainininkė Oksana Pikul pranešė, kad į rinką grįžta prekinis ženklas „Olialia“, kuris ruošiasi užkariauti Indijos rinką. „Olialia“ ambasadorės Indijoje Ancos Vermos komunikacijos vadovė Lietuvai O. Pikul šiandien teigia, kad šis projektas niekada nebuvo pasibaigęs. Pasak jos, tai buvo tik trumpa pauzė.

Visai neseniai dainininkė Oksana Pikul pranešė, kad į rinką grįžta prekinis ženklas „Olialia“, kuris ruošiasi užkariauti Indijos rinką. „Olialia“ ambasadorės Indijoje Ancos Vermos komunikacijos vadovė Lietuvai O. Pikul šiandien teigia, kad šis projektas niekada nebuvo pasibaigęs. Pasak jos, tai buvo tik trumpa pauzė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šią savaitę indiško filmo „Mylėti negalima mirti“ pristatyme sostinės Vingio kino teatre apsilankiusi O. Pikul tikino, kad atgimusio prekės ženklo „Olialia“ visi planai yra susiję su Indija.

REKLAMA

„Pastaruoju metu tenka vis giliau ir daugiau pažinti šią kultūrą, kadangi mūsų partneriai yra žmonės gyvenantys Indijoje, indai. Planai dideli, idėjos plačios. Galėsite viską pamatyti, pajusti, sužinoti, patirti iš arčiau, kaip Lietuvos produktai gali užkariauti Indijos rinką“,- apie atgimusį projektą pasakojo O. Pikul.

Dainininkė teigia, kad jau 2017 metų pradžioje atsinaujinęs projektas bus pateiktas visuomenei. O galbūt vieną dieną Oksaną išvysime ir indiško filmo aktorės amplua? „Su Bolivudu dar šiek tiek lai tai lieka mažas siurprizas ateičiai“, - intrigavo O. Pikul.

Interviu su O. Pikul – išskirtiniame vaizdo reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų