REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apsipirkęs „Akropolio“ prekybos centre „Maximoje“ klientas pasuko link durų. Čia jį pasiviję apsaugos darbuotojai nusitempė į nuošalesnę vietą, primušo, o po to išgirdo viršininko žodžius: čia ne tas. Tokią informaciją tv3.lt naujienų portalui pranešė 46 metų vilnietis Robertas Grigas.

Apsipirkęs „Akropolio“ prekybos centre „Maximoje“ klientas pasuko link durų. Čia jį pasiviję apsaugos darbuotojai nusitempė į nuošalesnę vietą, primušo, o po to išgirdo viršininko žodžius: čia ne tas. Tokią informaciją tv3.lt naujienų portalui pranešė 46 metų vilnietis Robertas Grigas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak R. Grigo jis su sūnumi jau buvo beišeinantis iš prekybos centro, kuomet nieko nepaaiškinus apsauginiai pačiupo jį už drabužių, pradėjo tampyti, agresyviai šūkauti.

REKLAMA

„Vaikas nesupratęs kas vyksta liko stovėti prie maisto vežimėlio. Nieko nepaaiškinę įsitempė į apsaugos zoną ir iš karto iš visų pusių pradėjo spardyti. Bandžiau priešintis, bet tikrai netrenkiau pats“, - sako vyriškis.

Pasak jo, apsaugos darbuotojų buvo 5-6. Tai buvo tiek „Maximos” apsaugos darbuotojai, tiek „Akropolio“ samdomos įmonės „Eurocash“ apsauga.

„Išėjęs viršininkas pasakė, kad čia ne šitas. Pasirodo, kažkokio narkomano ieškojo ir tokie dalykai pasitaiko, nes čia daug vagių. Bet narkomanas ar ne, šitaip mušti žmogaus negalima. Paskui man tik pasakė, kad esi laisvas čiuožk“, - pasakojo jis.

REKLAMA
REKLAMA

Vyriškis kreipėsi į policiją ir parašė pareiškimą. Jo teigimu, jis taip pat kreipėsi į „Maximos“ administraciją.

„Nežinau pareigų, bet man tiesiog atsakė, o ką aš galiu padaryti. Paprašiau, kad bent pakviestų tą žmogų, kuris stipriai smūgiavo iš kojos į mano kairę koją. „Maximos“ apsaugininkai sako, kad tai buvo „Akropolio“ apsauginių darbas, o šie sako, kad „Maximos“ darbuotojai mane spardė“, - incidento detales pasakoja R. Grigas.

Policijoje pradėtas ikiteisminis tyrimas

Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbonavičius teigė taip pat neturintis tikslios informacijos ir ataskaitos iš „Eurocash“ įmonės dėl įvykusio incidento. Tačiau pamini, kad klientai būna, jog pripasakoja daug ko, o greitosios iškviestos nebuvo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovas spaudai Paulius Radvilavičius patvirtino, kad į policiją dėl šio įvykio kreiptasi ir šiuo metu atliekamas ikiteisminis tyrimas.

„Medžiaga yra šeštame policijos komisariate. Tiriamas vaizdo įrašas, buvo apklaustos abi konflikto pusės, bet kol kas visiškai neįmanoma tvirtinti, kad žmogus buvo sumuštas ir kas dėl šio incidento kaltas. Galima pasakyti tiek, kad iki šiol mūsų duomenimis, tuo metu kada buvo vykdomos apklausos, žmogus, kuris teigė nukentėjęs nuo apsauginių, buvo nusprendęs nesikreipti į medikus. Galbūt jis pakeis savo nuomonę ir kreipsis vėliau. Šiuo metu man tai nėra žinoma, bet vizualiai buvo matyti mėlynės ant jo kūno“, - informavo P. Radvilavičius.

REKLAMA

Pasak jo atvejis nėra sudėtingas, tad netrukus turėtų būti ištirtas.

Atvejų, kuomet į policiją kreipiamasi dėl apsaugos darbuotojų užpuolimų nemažai. Tačiau dažniausiai kreipiamasi dėl barų, klubų apsaugos darbuotojų, parduotuvių – rečiau, sako policijos atstovas.

„Maxima“ ir „Eurocash“: bendrovės vardu atsiprašome

Atliekant vidinius patikrinimus ir aiškinantis incidento aplinkybes, įmonės išplatino atsiprašymą:

„Išties Maxima parduotuvėje, įsikūrusioje Vilniaus „Akropolio“ prekybos centre liepos 11-ąją tarp saugos darbuotojų ir kliento įvyko nemalonus incidentas: saugos darbuotojai sulaikė asmenį, kuris kaip buvo įtariama galimai atliko vagystę. Siekiant tai išsiaiškinti asmuo saugos darbuotojų buvo sulaikytas. Sulaikant tarp kliento, Maxima, taip pat ir „Akropolio“ patalpas saugančios įmonės „Eurocash1“ saugos darbuotojų įvyko konfliktas. Peržiūrėjus vaizdo kamerų užfiksuotus įrašus ir įsitikinus, kad įvyko klaida - vagyste buvo įtartas bei sulaikytas ne tas asmuo, jis buvo paleistas, į įvykio vietą iškviesti policijos pareigūnai, kurie pradėjo ikiteisminį tyrimą.

REKLAMA

Maxima bendrovė dar kartą nuoširdžiai atsiprašo kliento dėl nemalonaus įvykio, su juo bendrovės atstovai jau susisiekė ir jo bei jo artimos aplinkos narių atsiprašė asmeniškai. Bendrovė taip pat atliko operatyvų vidinį tyrimą dėl Maxima apsaugos darbuotojų veiksmų, kurio metu nustatė, kad įtariamą vagyste sulaikę asmenį apsaugos darbuotojai išties elgėsi neprofesionaliai, pasidavė emocijoms, konfliktinės situacijos neišsprendė taikiai, taip viršijo savo įgaliojimus ir pažeidė vidaus darbo tvarką. Su neprofesionaliai pasielgusiais Maxima saugos darbuotojais jau griežtai pasikalbėjo jų vadovai, jiems bus pritaikytos ir drausminės priemonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat visiems bendrovės saugos darbuotojams bus primintos jų pareigos bei bendravimo konfliktinėse situacijose tvarka. Nors abejonių keliančių konfliktinių situacijų saugos darbuotojų darbe išties pasitaiko, siekiame, kad saugos darbuotojai, atlikdami savo pareigas elgtųsi profesionaliai ir žmogiškai.

„Bendrovės vardu atsiprašome dėl mūsų saugomame pastate įvykusio incidento. Šiuo metu mūsų įmonėje taip pat vyksta vidinis tyrimas, kuriam pasibaigus bus aiškios įvykio aplinkybės. Jei tyrimo metu paaiškėtų, kad „Eurocash1“ darbuotojas viršijo savo kompetencijas, jis taip pat bus atitinkamai nubaustas“, - sakė bendrovės „Eurocash1“ direktorius Vytautas Labeckas.“, - rašoma pranešime spaudai.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų