REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
41
Masinė avarija prie Gariūnų nuotr. Broniaus Jablonsko

Vieno vairuotojo neapdairus elgesys gali sukelti masinę avariją, padaryti problemų dideliam skaičiui eismo dalyvių. Praeitą savaitę Vilniuje susidūrė mažiausiai 7 transporto priemonės.

41

Vieno vairuotojo neapdairus elgesys gali sukelti masinę avariją, padaryti problemų dideliam skaičiui eismo dalyvių. Praeitą savaitę Vilniuje susidūrė mažiausiai 7 transporto priemonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dėl avarijos kaltas paskutinis automobilis. Jo vairuotojas nespėjo sustabdyti ir rėžėsi į spūstyje stabdančius automobilius. Transporto priemonėse buvo ir vaikų, tačiau niekas sunkiai nenukentėjo.

REKLAMA

Greitis, atstumas, matomumas

Instruktoriaus Andriaus Bonakerio teigimu, masinė avarija daugeliu atvejų kyla dėl per didelio greičio, o tai, dažniausiai, aptinkama užmiestyje.

Taip pat įtaką tokioms avarijoms daro ir nesaugus atstumas. ,,Jei sausa danga, geras matomumas, tada atstumas prieš priekyje esantį automobilį turi būti pusės spidometro parodymo. Jei to atstumo nebūna, tuomet ir susiduria automobiliai. Jeigu yra slidi danga, atstumas turi būti dar didesnis“, - moko instruktorius A. Bonakeris.

Jo teigimu, labai svarbu dar ir įvertinti matomumą. Jei prastas matomumas, sustojimo laikas turi būti trumpesnis už matomą kelio ilgį. Turime matyti, jog spėsime sustoti tame kelyje, trumpiau tariant, sustojimo kelias turi būti trumpesnis už atstumą, kurį matome.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų