REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienos iš juodųjų dėžių informacija rodo, kad Viduržemio jūroje sudužusiame oro bendrovės „EgyptAir“ lėktuve suveikė dūmų signalizacija, o ant nuolaužų buvo rasta suodžių, trečiadienį pranešė Egipto vadovaujamas tyrėjų komitetas.

Vienos iš juodųjų dėžių informacija rodo, kad Viduržemio jūroje sudužusiame oro bendrovės „EgyptAir“ lėktuve suveikė dūmų signalizacija, o ant nuolaužų buvo rasta suodžių, trečiadienį pranešė Egipto vadovaujamas tyrėjų komitetas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ta juodoji dėžė buvo ištraukta iš Viduržemio jūros dugno po to, kai lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, gegužės 19-ąją nukrito pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.

REKLAMA

Prietaisas fiksavo skrydžio duomenis nuo lainerio pakilimo iki jis „liovėsi veikęs 37 tūkst. pėdų (11 250 metrų) aukštyje“, – sakoma komiteto pranešime.

„Įrašyti duomenys atitinka ACARS (aviacijos ryšių nukreipimo ir pranešimų sistemos) signalus apie dūmus tualete ir dūmus elektroninėje aviacijos“ sistemoje, o jie buvo išgauti praėjus dviem dienoms po, kai apgadinta juodoji dėžė buvo sutaisyta Prancūzijoje.

Tyrėjai anksčiau paskelbė, kad lainerio ACARS prieš katastrofą siuntė signalus, rodančius, kad lėktuve įsijungė dūmų signalizacija.

REKLAMA
REKLAMA

„Ant kai kurių orlaivio priekinės dalie vietų matosi didelės temperatūros sukeltos pažaidos ir suodžiai“, – sakoma komiteto pranešime.

Egipto tyrėjai patvirtino, kad lėktuvas prieš nukrisdamas pasuko 90 laipsnių kampu į kairę, o po to apsisuko 360 laipsnių kampu į dešinę.

Šiuo metu Prancūzijos aviacijos saugumo agentūros BEA ekspertai tebetaiso antrąją juodąją dėžę, įrašinėjusią pokalbius pilotų kabinoje.

Tas prietaisas buvo rastas subyrėjęs, bet iškėlimo ekspertai sugebėjo ištraukti tos juodosios dėžės duomenų talpyklą, nurodė Egipto civilinės aviacijos ministerija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų