REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
25
Egipto tyrėjai pasidalijo pirmosiomis nuolaužų liekanomis (nuotr. SCANPIX)

Šią savaitę į Viduržemio jūrą nukritęs Egipto aviakompanijos „EgyptAir“ lėktuvas A320, kuriuo skrido 66 keleiviai, siuntė automatinius signalus apie dūmus kabinoje, šeštadienį pranešė Prancūzijos aviacijos saugos agentūra.

25

Šią savaitę į Viduržemio jūrą nukritęs Egipto aviakompanijos „EgyptAir“ lėktuvas A320, kuriuo skrido 66 keleiviai, siuntė automatinius signalus apie dūmus kabinoje, šeštadienį pranešė Prancūzijos aviacijos saugos agentūra.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apie šiuo signalus buvo informuota likus trims minutėms iki prarandant ryšį su lėktuvu. Kitaip sakant, prieš tai, kai jis skrido tiesiai į jūrą.Ekspertai teigia, kad tikėtina katastrofos priežastis – bomba arba užsidegęs prietaisas. Vadinamoji ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System) sistema automatiškai siunčia iš lėktuvo trumpus signalus apie lėktuvo sistemų veiklą antžeminėms tarnyboms.

REKLAMA

Savo ruožtu, „The Wall Street Journal“, remdamasis gerai informuotais šaltiniais, anksčiau skelbė kad minėta automatinė sistema pranešė apie dūmus lėktuvo priekyje, taip pat apie skrydžio kontrolės sistemos gedimą. Tokie signalai buvo gauti likus maždaug trims minutėms iki prarandant ryšį su lėktuvu.

Apie tai, kad lėktuve galėjo kilti gaisras pranešė ir CNN tarnyba, remdamasi šaltiniais Egipte.

Penktadienį paieškos grupės už beveik 300 km į šiaurę nuo Aleksandrijos rado įvairių daiktų iš to lėktuvo: „viena kūno dalis, du krėslai ir vienas arba daugiau bagažo daiktų buvo rasti paieškos zonoje“, sakė gynybos Graikijos gynybos ministras Panas Kamenas (Panos Kammenos) per spaudos konferenciją, remdamasis Egipto kariškiais.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, lėktuvas krito 6,7 km (22 tūkst. pėdų) ir dukart staigiai pasisuko prieš dingdamas iš radarų ekranų, įskridęs į Egipto oro erdvę.

Neįtikėtinos versijos

Ekspertai kelia pačias įvairiausias tragedijos versijas. Tiesa, vis dar vienbalsiai sutaria, kad visos versijos kol kas galėtų būti pavadinamos paprasčiausiais spėjimais.

Kol kas turimi duomenys leidžia įtarti, kad lėktuvo kabinoje galėjo atsitikti kažkas specifinio, kas galbūt ir nulėmė nelaimę, tačiau kiti ekspertai atmeta teorijas, kad lėktuvo pilotas ar kas nors iš įgulos galėjo tai padaryti sąmoningai. Mažai tikėtina ir kad lėktuvas buvo užgrobtas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Egipto tyrėjai sako, kad vis dar per anksti priimti sprendimą apie tai, kas atsitiko, bent jau remiantis turima informacija.

Turint omenyje duomenis, kurie visai buvo paviešinti (signalai, kurie buvo siunčiami saugumo bazę), galima manyti, kad labai tikėtina vidaus sprogimo galimybė.

Tuo tarpu aviacijos analitikas Davidas Soucie CNN sakė, kad duomenys rodo, kad gaisrą sukėlė avarija, o ne bomba.

„Tai galėjo būti kks nors uždegtas ar sugedęs prietaisas, kitaip sakant, kokia nors mechaninė klaida“, - sakė ekspertas. Anot jo, kad tai nebuvo bomba įrodo rastos lėktuvo nuolaužos. Eksperto teigimu, jeigu tai būtų buvusi bomba, nebūtų išlikę jokių lėktuvo liekanų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų