REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgai laukę norintieji į Lenkiją važiuoti traukiniu turės dar palaukti. Turėjęs startuoti pavasarį maršrutas nukeltas į vasarą, o darbams užbaigti Lietuva iš Europos Sąjungos prašys dar pusantro šimto milijonų eurų. Jau aišku, kiek kainuos bilietas į Lenkiją ir kiek truks kelionė. Visgi niekas nežino, ar maršrutas suvilios keliautojus, ypač, kai galima rasti pigių lėktuvų skrydžių. Skeptikai projektą mala į miltus, o Susisiekimo ministerija tikina, kad maršrutas gyvybiškai reikalingas.

Ilgai laukę norintieji į Lenkiją važiuoti traukiniu turės dar palaukti. Turėjęs startuoti pavasarį maršrutas nukeltas į vasarą, o darbams užbaigti Lietuva iš Europos Sąjungos prašys dar pusantro šimto milijonų eurų. Jau aišku, kiek kainuos bilietas į Lenkiją ir kiek truks kelionė. Visgi niekas nežino, ar maršrutas suvilios keliautojus, ypač, kai galima rasti pigių lėktuvų skrydžių. Skeptikai projektą mala į miltus, o Susisiekimo ministerija tikina, kad maršrutas gyvybiškai reikalingas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žadėta, kad nauja vėžė bus atidaryta jau šį pavasarį. Visgi „Rail Balticos“ projektas vėluoja ir naujas maršrutas atsiras gal tik  vasarą. Taip žada Lenkija.

REKLAMA

Pasak susisiekimo viceministro Arijando Šliupo, darbų – dar nemažai ir kainuos jie pusantro šimto milijonų eurų. Jų bus prašoma iš Europos Sąjungos. Geležinkelio ruožą iki Lenkijos sienos dar reikės elektrifikuoti, apsaugoti signalizacija. O esminis klausimas – kaip kelionę paversti patrauklia ir konkuruoti su greičiau važiuojančiais autobusais?

„Tam tikram ratui žmonių, kurie mėgsta ir nori išbandyti šitą maršrutą, tikrai būtų patrauklu. Bet, iš kitos pusės, priklausys nuo to, kokias tolimesnes jungtis galėsim pasiūlyti iš Balstogės link Varšuvos ar kitų krypčių“, - teigia susisiekimo viceministras Arijandas Šliupas.

REKLAMA
REKLAMA

Projekto tikslas – kad „Rail Baltica“ geležinkeliu traukiniai skrietų net 240 km/h greičiu. Kol kas tai – tik svajonės. Lietuvoje traukiniai gali pasiekti 120 km/h greitį, o Lenkijoje bėgiai senesni ir vietomis traukiniai per valandą nupūškuoja tik 40 kilometrų. Lietuva meta strėles į Lenkiją – ši turi nutiesti kokybiškus bėgius, antraip traukiniai tebeslinks visai ne europietišku greičiu.

Jau nuspręsta, kad traukinio bilietas iš Kauno į Balstogę kainuos 11 eurų, kelionės trukmė – 4,5 val. Visgi skeptikai abejoja, ar ši naujovė atsipirks, mat metai iš metų traukinių keleivių vis mažėja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai – dar vienas dūris geležinkeliams. Jie dirba nuostolingai, o pernai keleivių sumažėjo dar šešiais procentais. Ir prognozės stebuklų nežada.

Populiariausi maršrutai Lietuvoje – Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Jais kasmet keliauja pusantro milijono žmonių. Lietuvos geležinkeliai nesureikšmina fakto, kad keleivių mažėja. Esą daug maršrutų sustabdyti dėl remonto.

Daugiau apie tai žiūrėkite TV3 žinių reportaže:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų