REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik pusė Lietuvos perka baldus bent kas dvejus metus, atskleidė rinkos tyrimų bendrovės „Iconus“ atlikta gyventojų apklausa. Lietuviai teigia, kad įsigytą baldą saugo ir tikisi naudoti vidutiniškai 7–8 metus. Vis dėlto, baldų rinkos dalyviai pastebi, kad ši tendencija pamažu keičiasi kartu su naujais vartotojų poreikiais.

REKLAMA
REKLAMA

 

„Baldų rinka labai daug pasako apie šalies pragyvenimo lygį ir žmonių įpročius, nes atspindi, kaip kinta pati intymiausia – gyventojų namų – aplinka ir poreikiai. Džiugu, kad pagal tai Lietuvos paveikslas kasmet vis gražesnis – gyventojai dažniau atnaujina savo namus, parduodame vis daugiau modernesnių baldų, skirtų naujų namų, kotedžų, naujos statybos butų klientams“, – teigia Gintaras Dirkstys, bendrovės „Gintaro baldai“ direktorius.

REKLAMA

 

Vartotojų apklausa atskleidė, kad laikotarpis nuo paskutinį kartą įsigyto baldo ir planuojamo kito pirkimo apie 46 proc. respondentų tetrunka apie 2 metus. Dažniausiai baldus įsigyja Panevėžio ir Alytaus apskrities gyventojai, rečiau – Marijampolės ir Tauragės. Tiesa, kas dvejus metus ir dažniau baldus perka daugiausia jaunesnio amžiaus gyventojai – taip atsakė net 68 proc. 18–24 metų amžiaus respondentų.

 

Svarbiausiu rinkos pokyčiu baldų gamintojai vadina posūkį į internetinę prekybą. Į klausimą, ar pirktų baldų internetu, teigiamai atsakė 70 proc. šalies mastu atlikto tyrimo respondentų. Internetu gyventojai labiausiai būtų linkę pirkti neminkštus baldus – sekcijas, stalus, spintas, staliukus (60 proc), mažiausiai – virtuvės baldus (tik 37 proc.) ir čiužinius (42 proc.). „Mūsų elektroninės prekybos pardavimai pernai augo 55 proc., todėl 2016 metais planuojame apie 10 kartų padidinti prekių asortimentą internete“, – teigia G. Dirkstys ir atkreipia dėmesį, kad siekiant sudominti reiklesnius klientus, pasiūla bus plečiama ir salonuose.

REKLAMA
REKLAMA

 

Lietuvių baldų gamintojų negąsdina ir pasaulinės konkurentės „Ikea“ populiarumas. G. Dirksčio vertinimu, „Ikea“ atėjimas išplėtė rinką – daugiau žmonių ėmė keisti baldus, o tai geras pokytis visai šaliai. Švedų įtaka taip pat paskatino žmones sumažinti naudojimosi baldu laikotarpį ir atnaujinti interjerą dažniau nei kas 7–8 metus, kaip buvo iki šiol.

 

Pagal apklausos rezultatus, kol kas ilgiausiai pirkėjai planuoja naudotis įsigytais virtuvės baldais – net 59 proc. respondentų juos tikisi naudoti 9 ir daugiau metų. Trumpaamžiškiausi – čiužiniai, kadangi 31 proc. respondentų juos perka 5–6 metams ar trumpesniam laikotarpiui. Panašų čiužinių naudojimo laiką rekomenduoja ir higienos specialistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų