REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mums būtinai reikėjo susitvarkyti vairo stiprintuvą. Kitaip nebūtume finišavę. Sutvarkėm pakeliui į greičio ruožą“, - po antros taip vadinamos maratono dienos kalbėjo Benediktas Vanagas. Jo penktą etapą įveikė per 3 valandas 57 minutes 51 sekundę ir užėmė 21-ą vietą.

„Mums būtinai reikėjo susitvarkyti vairo stiprintuvą. Kitaip nebūtume finišavę. Sutvarkėm pakeliui į greičio ruožą“, - po antros taip vadinamos maratono dienos kalbėjo Benediktas Vanagas. Jo penktą etapą įveikė per 3 valandas 57 minutes 51 sekundę ir užėmė 21-ą vietą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pajudėjus link Bolivijos subyrėjo priekinis reduktorius. Mistika. Antra nauja detalė per dvi dienas. Iki greičio ruožo buvo likę 300 km. Dar 300 km trasoje. Netikėjau, kad nuvažiuosim. Bet čia noriu padėkoti „Toyota'i“. Gamina patvarius automobilius“, - pasakojo B. Vanagas.

REKLAMA

Anot jo, į greičio ruožą ekipažas atvyko likus 2 minutėms iki starto, tad užteko laiko tik šalmams užsidėti. „Priėmėme sprendimą startuoti tik galine varoma ašimi. Rizikavom, kad iš rikiuotės išėjęs redukorius su savimi pasiims ir greičių dėžę. Bet nebuvo laiko atjungti kardaną“, - dalijosi įspūdžiais lenktynininkas.

„Bolivijoje mus pasitiko ir karštis, ir liūtys, ir kruša, ir sniegas. Kalnai, matot. Lenktyniavom 4,6 km aukštyje. Ten būni kaip „kontūzytas“. Važiuojant per podiumą dar su Bolivijos prezidentu susitikau. Pakviečiau į Lietuvą. Reziumė? Iš blogiausios įmanomos dienos išėjo visai pusėtina. Ir tai tik todėl, kad ėjom į priekį net ir beviltiškoje situacijoje“, - dėstė B. Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų