REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po incidento Kauno rajone, kai dėl užsitęsusio piliečio ir Bendrojo pagalbos centro operatorės pokalbio įvyko tragiškas lengvojo automobilio ir sunkvežimio susidūrimas bei žuvo žmogus, visuomenė pratrūko.

REKLAMA
REKLAMA

Karštas lietuviškas kraujas akimirksniu užsiliepsnojo naikinti BPC ir grįžti prie tvarkos, kai pagalbos piliečiai galėdavo kreiptis tiesiogiai į atitinkamą institucija. Naujienų ir pramogų portalo tv3.lt skaitytojai pradėjo dalintis savo istorijomis, susijusiomis su BPC. O vienas net atsiuntė pokalbio su BPC operatore įrašą.

REKLAMA

Nesuprantami klausimai

Vaizdo bei garso įrašus atsiuntęs tv3.lt skaitytojas Vytenis piktinosi, kad šių metų rugpjūčio mėnesį įvykęs pokalbis iki šiol kelia nemalonių prisiminimų. Nors situacija, galbūt, ir nebuvo itin grėsminga, tačiau, anot Vytenio, pokalbis su BPC operatore tik dar labiau išryškino šio centro spragas.

„Labiausiai mane iš kantrybės išvedė klausimai dėl vietos, kurioje matau keliu pavojingai važiuojantį traktorių. Kelis kartus pakartojau iš kur ir kokia kryptimi važiuoju bei kelintame kilometre. Tačiau Lietuvos žemėlapyje sunkiai besiorientuojanti operatorė paklausė kelio numerio. Iš kur vidury nakties man reikėjo žinoti tą kelio numerį?“, - piktinosi Vytenis.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, skambinančiojo asmens vietos nustatymo sistema visiškai neveikia ir būtent tai nepadeda užkirsti kelio daugybei nelaimių. Išklausykite Vytenio ir BPC operatorės pokalbį ir įvertinkite:

Kaip vertinate šį pokalbį su BPC operatore?
Prašome pasirinkti atsakymą!
Operatorė savo darbą atliko tinkamai
Užduoti klausimai buvo absurdiški
BALSUOTI
REZULTATAI
Kaip vertinate šį pokalbį su BPC operatore?
Operatorė savo darbą atliko tinkamai
11.3%
Užduoti klausimai buvo absurdiški
86.8%
Balsavo: 4090

Daugiau žmonių istorijų apie BPC – kitame puslapyje:

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų