REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„What‘s Next“ konferencija, norinčius praskleisti muzikos industrijos uždangą, į Menų fabriką „Loftas“ pakvietė jau trečiuosius metus.

„What‘s Next“ konferencija, norinčius praskleisti muzikos industrijos uždangą, į Menų fabriką „Loftas“ pakvietė jau trečiuosius metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Viktoras ir Živilė Diawaros pradėjo muzikos ekspertams ir mylėtojams skirtą tarptautinę konferenciją.

REKLAMA

„Tikiuosi, visi suprantate angliškai“, - šypsojosi Živilė Diawara. Pasak vienos iš konferencijos organizatorių, šiemet bus pristatytos praktiškai pritaikomos, muzikos profesionalus įkvėpsiančios idėjos.

Turinio marketingo agentūros „Chocolate“ vadovas bei įmonės „Atomic Garden“ skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas Nemura pristatė socialinių tinklų svarbą, pabrėždamas, kaip atlikėjai turėtų išnaudoti jų teikiamus privalumus. Pranešėjas pabrėžė, kad patraukti auditorijos dėmesį iš tiesų galima kuriant pramoginį turinį. „Būsite tik nedidelė kažkieno naujienų srauto dalis, turite tai suvokti“, - sakė T. Nemura. Pranešėjas teigė, kad socialinių tinklų naudotojai tampa vis arogantiškesni ir skeptiškesni dėl milžiniško juos pasiekiančio naujienų turinio. Tačiau, pasak T. Nemuros, prekės ženklai, kurie kuria pridėtinės vertės turinį, priverčia vartotojus jaustis jiems skolingais. 

REKLAMA
REKLAMA

T. Nemuros teigimu, norint išnaudoti socialinius tinklus menų sektoriuje, yra svarbu suvokti, kokia yra tikslinė auditorija, nepamiršti kurti vertę su kiekvienu įrašu, paviešintu socialiniuose tinkluose (informacinę arba pramoginę), pasirinkti pastovų skleidžiamo pranešimo toną ir prisiminti keliamą tikslą arba trokštamus rezultatus.

Investicinių projektų ekspertas Audrius Mozūras pasiūlė į muzikos industriją pažvelgti iš investuotojų pusės. Pagrindiniai patarimai, kuriuos savo pristatyme pateikė investicijų ekspertas – pristatyti patekimo į muzikos industriją palengvinančias technologijas, kurios panaikintų barjerus į šį rinkos sektorių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Remiantis statistika, 91 iš 100 atlikėjų praranda į juos investuojamus pinigus, ir tik 1 ar 2 ne tik gražina investicijas, bet ir uždirba papildomus pinigus“, - pasakojo A. Mozūras. Siekdami sumažinti rinkoje įsivyravusį monopolinį modelį, pasak pranešėjo, reikia atverti kelius ir smulkesniems investuotojams. Kokias ateities prognozes pateiktų ekspertas? „Fan funding. Tačiau atlikėjas, pristatydamas save investuotojams turėtų žiūrėti į save kaip į smulkaus verslo savininką. Tuomet į jį bus žiūrima rimčiau“, - patikino A. Mozūras.

REKLAMA

Magdalena Zschunke ir Karoline Kuhles pristatė atlikėjų-organizatorių-agentūrų maispeisą, Gigmit.com puslapį, kurį jo atstovės apibūdino kaip greičiausiai augančią platformą, padedančią atlikėjams būti pastebėtiems festivalių, koncertų, klubų organizatoriams. Įdomus faktas: atlikėjai, kurie naudojasi šiuo puslapiu, jau yra uždirbę 1,1 milijono eurų.

Koncertų organizatoriai Balaszas Soosas (a-38, Vengrija) ir Hannesas Cistotas (Wuk, Austrija) atskleidė atlikėjų „bookinimo“ procesą. B. Soos pasakojo, kad per metus kompanija suorganizuoja apie keturis šimtus koncertų, kurių transliacijas, skirtas jaunesnei auditorijai, galima išvysti ir Vengrijos televizijos eteryje. „Wuk“ salėse koncertus ir kitus renginius organizuojantis H. Cistotas išvydo susižavėjusius konferencijos svečių veidus, kuomet parodė nuotrauką, kurioje užfiksuotas paslaptingasis Banksy, puošiantis vieną iš „Wuk“ meno instaliacijų. 

REKLAMA

Koncertų organizatoriai pabrėžė, kad pastaraisiais metais labai išaugo atlikėjų darbo užmokestis, tad pasikviesti muzikos atlikėjus į muzikos festivalius tapo komplikuota užduotimi. „Didžiajai Britanijai nereikia mūsų, tačiau jų reikia mums“, - patikinę, kad prisikviesti grupes į vidurio ir rytų Europoje organizuojamus festivalius, yra sudėtinga, sakė konferencijos pranešėjai. 

„Galiu pateikti daugybę pavyzdžių kaip grupės ar atlikėjai subūrė gerbėjų būrius. Būkite atviri, pristatykite kokybišką muziką, išnaudokite socialinius tinklus“, - sakė B. Soosas, pabrėžęs, kad susikurti sėkmingą karjerą įmanoma ir be didelių kompanijų palaikymo, H. Cistotas atskleidė savo įsitikinimą, kad menų fabrikai ir koncertų organizatoriai privalo bendradarbiauti. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų