REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Honda“ atstovai pripažįsta, kad neįvertino iššūkių, su kuriais jiems teko susidurti sugrįžus į „Formulę-1“, rašo F-1.lt

„Honda“ atstovai pripažįsta, kad neįvertino iššūkių, su kuriais jiems teko susidurti sugrįžus į „Formulę-1“, rašo F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiemet su „McLaren“ bendraujantis gamintojas pagal galiojantį reglamentą sukūrė mažai vietos bolide užimančią jėgainę. Deja, bet pastarajai trūksta ne tik galios, bet ir patikimumo.

REKLAMA

„Žinant mūsų istoriją su „McLaren“, tikėjomės tikrai daugiau. Daugelis sirgalių prisimena mūsų anksčiau pasiektus rezultatus, tad jie tikėjosi, kad mums sugrįžus komanda bus konkurencinga. Deja, bet taip nenutiko“, – kalbėjo „Honda“ autosporto vadovas Yasuhisa Arai.

„Nuo šlovingų „McLaren-Honda“ laikų sportas stipriai pasikeitė. Dabartinės technologijos yra daug sudėtingesnės, tad sukurti gerą bolidą yra sunku. Žinojome, kad lengva nebus. Tačiau neįsivaizdavome, kad bus taip sunku.“

REKLAMA
REKLAMA

„Manome, kad mūsų kompaktiška jėgainė anksčiau ar vėliau taps konkurencinga. Nuo pat pradžių žinojome, kad gali kilti problemų su atsparumu karščiui. Žinome, kurias sritis tai liečia, tad antroje sezono pusėje ketiname įdiegti tam tikras detales, kurios turėtų padėti išspręsti šią problemą bei suteikti varikliui daugiau galios.“

„Iš technologinės pusės tikrai neįsivaizdavau su kokiais iššūkiais teks susidurti. Tačiau tikiu ta kryptimi, kuria judame. Norėdami įveikti stipriausias komandas, turėjome sukurti kažką radikalaus. Toks yra mūsų tikslas – nugalėti geriausius.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Y. Arai pridūrė, kad prieš padidinant variklio galią, gamintojas turi visų pirma išspręsti kitas problemas.

„Dabar naudojamos jėgainės yra itin sudėtingos. Tad net menkiausias komponentas gali sukelti domino efektą. Pateiksiu jums pavyzdį. Bandant sukaupti energiją naudojant MGU-H, padidėja krūvis turbinai. Kai taip nutinka, ji negali tinkamai atlikti savo darbo – paduoti daugiau oro į variklį. Dėl to ir trūksta galios. Taip nutinka jėgainės komponentams dirbant atskirai, kai jie turėtų dirbti bendrai kaip vienas.“

„Tokių techninės grandies reakcijų, dėl kurių mūsų bolidai ne kartą buvo sustoję, mes negalėjome tiksliai apskaičiuoti. To negali padaryti bolido neišbandęs varžybų sąlygomis.“

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų