REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„McLaren“ pilotas Jensonas Buttonas mano, kad didžiulis kiekis informacijos, kurį šiais laikais gauna pilotai, stipriai palengvino jų gyvenimą F-1, rašo F-1.lt

„McLaren“ pilotas Jensonas Buttonas mano, kad didžiulis kiekis informacijos, kurį šiais laikais gauna pilotai, stipriai palengvino jų gyvenimą F-1, rašo F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar visai neseniai buvęs „Formulės-1“ pilotas Juanas Pablo Montoya pareiškė žinantis, kaip padaryti lentynes įdomesnėmis. Anot kolumbiečio, iš sportininkų reikia atimti dalį gaunamos informacijos ir įdomumas padidės 10 proc.

REKLAMA

„Jei panaikintumėte padangų ir jų temperatūros jutiklius, o paliktumėte tik oro slėgio jutiklius, lenktynių įdomumas iš karto pagerėtų 10 procentų. Esu tuo įsitikinęs“, – sakė buvęs F-1 pilotas J. P. Montoya.

„Dabartinis pilotas yra tingus žmogus. Nėra jokio noro vadovautis pojūčiais. Pilotai pamato, kad temperatūra yra per didelė, jie sumažina tempą. Pažiūri į padangas – sulėtina tempą. Pažiūrį į stabdžių būklę – sulėtiną tempą. Jei atimtumėte iš jų visą tą informaciją, jiems vėl reiktų vadovautis pojūčiais. Jei važiuosi per daug agresyviai, greitai sunaudosi padangų komplektą.“

REKLAMA
REKLAMA

„Dabar pilotai ir komandos gauna tiesiog per daug informacijos. Viskas gerai, jei tą informaciją jie gauna treniruočių metu. Tačiau lenktynėse tam tikra informacija pilotams neturėtų būti pateikiama. Reiktų vėl vadovautis pojūčiais. Tokiu atvejų vėl išryškėtų žmonių talentas.“

J. Buttonas sutinka su J. P. Montoyos nuomone ir teigia, kad seniau, kuomet pilotai gaudavo mažiau informacijos, buvo smagiau ir įdomiau varžytis lenktynių trasose.

„Tuomet, kai Juanas dar lenktyniavo F-1, nebuvo tiek daug visokių jutiklių“, – pasakojo J. Buttonas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tada, kai lenktyniavome kartu F-1, sėdęs į bolidą pats turėjai viską išsiaiškinti apie padangas bei kitus dalykus. Tuomet komanda radijo ryšiu nepasakojo kaip greitai gali įveikti vieną ar kitą posūkį, kokia yra padangų temperatūra ir taip toliau. Pats turėjai viską pajausti. Man, asmeniškai, tuomet buvo smagiau.“

„Dabar pilotas gauna daug informacijos. Jei esi naujas lenktynininkas čempionate, tu butinai ja pasinaudosi. Tačiau anksčiau tai buvo sritis, kurioje kiekvienas galėjome skirtingai pasistūmėti į priekį. Taip galėdavai pranokti varžovus. Dabar yra visiškai kitokia situacija. Kad ir kaip bebūtų keista, bet šiuo atveju aš sutinku su Juano nuomone.“

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų