REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Greita „Playboy“ žurnalo sėkmė 1953-iais metais buvo nulemta dėl labai tinkamo laiko. Po Antrojo pasaulinio karo vyrai norėjo nusikratyti vien tik „šeimos maitintojo“ titulu ir daugiau išleisti pramogoms.

 Greita „Playboy“ žurnalo sėkmė 1953-iais metais buvo nulemta dėl labai tinkamo laiko. Po Antrojo pasaulinio karo vyrai norėjo nusikratyti vien tik „šeimos maitintojo“ titulu ir daugiau išleisti pramogoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vartojimas tais laikais buvo klestėjęs tarp moterų, o vyrai už išlaidavimą buvo smerkiami. Kitaip tariant, visuotinai buvo manoma, jog laisvalaikis skirtas ne vyrams.

REKLAMA

Vis dėlto vienas vyrukas manė kitaip. Pirmajame „Playboy“ numeryje Hugh Hefneris rašė: „Pasakysime iš karto – planuojame leisti savo pinigus patys sau. Mes mylime savo namus. Ten gersime kokteilius ir gardžiuosimės užkanda, „užsileisim“ šiek tiek nuotaikingos muzikos ir pasikviesime dailių moterų diskusijoms apie Pikaso, Nyčę, džiazą ir seksą.“

Štai kokia buvo „Playboy“ misija. Turėdami ją omenyje, pateikiame keturis įdomius faktus apie „Playboy“, kurie neabejotinai prisidėjo prie šio prekės ženklo sėkmės.

REKLAMA
REKLAMA

Iš pradžių „Playboy“ norėjo vadintis „Stag Party“

Tai, ką šiandien vadiname „Playboy“, vos netapo „Stag Party“ – sunku įsivaizduoti, ar ne? Tačiau vietinėje rinkoje buvo kitas laikraštis pasivadinęs „Stag“ vardu. Jie grasino teismu, tad šio pavadinimo atsisakyta.

Pavadinimą „Playboy“ išrinko Hugh kolega Eldonas Sellersas, kurio motina dirbo seniai bankrutavusioje firmoje „Playboy Automotive Company“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų