REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Interviu „Sky Sport“ kanalui papasakojo apie komandų problemas, vadovavimo sportui ypatumus ir apie asmeninius prioritetus, rašo F-1.lt.

Interviu „Sky Sport“ kanalui papasakojo apie komandų problemas, vadovavimo sportui ypatumus ir apie asmeninius prioritetus, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Pakalbėkime iš pradžių apie komandas. Visos komandos sako, kad dalyvavimas „Formulės-1“ lenktynėse atseina labai brangiai, bet vis tiek visi balsuoja už naujus variklius, nori gauti daugiau prizinių pinigų... Kaip jums pavyksta susitarti?

REKLAMA

- Problema labai paprasta. Tas pats ir įprastiniame gyvenime. Vieni turi pinigų ir gali juos leisti, o pas kitus pinigų nėra. Tai kas iš jų bus priekyje? Argi pas mus nesąžiningas pinigų paskirstymo būdas? Jis visada buvo toks pats. Mes mokame už rezultatus. „Ferrari“ padarė kur kas daugiau nei kiti, kadangi labai seniai dalyvauja F-1 čempionate ir yra iškovojusi kur kas daugiau titulų.

- Kaip jums pavyksta išsaugoti tokias komandas kaip „Force India“ ir „Lotus“? Nors, žinoma, tai nėra senoji „Lotus“ komanda...

REKLAMA
REKLAMA

- Taip, sutinku, kad problemėlė yra tame, kad pavadinimai lieka seni. Nemanau, kad „Force India“ vadovai gali ką nors pakeisti. Aš nenorėčiau matyti, kad Vijayaus Mallya komanda turėtų problemų, juk ji turi daug sirgalių. Būtų labai gerai, jei „Lotus“ taptų konkurencinga – dar prieš keletą metų ji būtų galėjusi laimėti čempiono titulą.

- „Sauber“ užėmė paskutines vietas, bet pažiūrėkite į ją dabar. Žinoma, jei finansai būtų paskirstomi tolygiau, ji galėtų ir toliau likti priekyje. Jie iš tiesų labai jaudinasi dėl parduodamų bolidų ir dėl pačios sistemos, kurioje egzistuoja keletas stambių žaidėjų, kurie tieks likusioms lenktyninius bolidus...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Aš negalvoju, kad tai įvyks, kadangi kaip galima leisti vienam pasaulio čempionato dalyviui tiekti mašinas konkuruojančiam kitam čempionato dalyviui. Jei mes su jumis dalyvautumėme bėgimo varžybose, bet aš tiekčiau jums sportinius batelius, tai nemanau, jog jums per varžybas būtų labai komfortiška. To negali būti.

- Pakalbėkime apie pilotus: jūs visada jais domėjotės, o ir savo laiku pats dalyvavote lenktynėse. Kas jums patinka iš dabartinių F-1 pasaulio čempionato dalyvių?

- Aš patenkintas, o kartu esu ir nustebintas čempionato naujokais. Kaip žinote, labai sunku yra palyginti pilotus, kol jie nevažiuoja vienoje komandoje su vienodais bolidais. Be to, mano galva, kai kuriems labai nesiseka. Įtariu, kad yra ne vienas lenktynininkas, kuris nenusileistų L. Hamiltonui greičiu, bet mes kol kas nematome nieko, kas galėtų stabiliai pasiekti tokių rezultatų kaip Lewisas.

REKLAMA

- Bet yra D. Kvyatas ir D. Ricciardo, kuris labai tinka „Formulės-1“ čempionatui...

- D. Ricciardo yra tiesiog nuostabus. Man atrodo, kad jis šypsosis, net jei pateks į labai rimtą avariją, nors aš viliuosi, kad to neįvyks. Jis šypsosis dvasininkui net tuomet, kai iškeliaus į paskutinę kelionę...

- Sugrįžkime prie kalbų apie Lewisą Hamiltoną: kai kas sako, kad jis net peržengia ribas ir elgiasi tarsi roko žvaigždė. Ar jūs jau girdėjote jo pirmąjį albumą?

- Ne. Man atrodo, kad jis yra pats geriausias pasaulio čempionas, nes jis yra simpatiškas labai įvairiems žmonėms visame pasaulyje.

REKLAMA

- Jis populiarus visuose kontinentuose. Ar jūs matėte jo naujas drauges Monake?

- Ne.

- Jis turi namus JAV, privatų lėktuvą...

- Aš neneigsiu, kad man patinka jo gyvenimo stilius. Atrodo, kad jis galėtų nuvažiuoti į daugelį pasaulio šalių be komandos uniformos ir jį vis tiek pažins. Aš nežinau nieko daugiau, kas gali sukelti tokią reakciją.

- Kaip manote, ar Fernando Alonso dar laimės pasaulio čempiono titulą?

- Ne. Jei jis turėtų bolidą, pajėgų tai padaryti, aš būtinai būčiau pasakęs „taip“.

- Paskutiniu metu naujienose labai daug kalbama apie vadovavimo sportui problemas, pavyzdžiui, ką tik nuskambėjo FIFA skandalas. Ar jums neatrodo, kad jų problema tame, jog nėra vienos organizacijos, kuri kartu užsiimtų sporto komerciniais klausimais ir taisyklėmis. Juk FIA kuria taisykles, o jūs dirbate komercinėje srityje...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Būtent dėl to mes savo laiku turėjome problemų su Europos Komisija ir mes tada viską su jais suderinome. Aš nežinau, kodėl FIFA su jais nesuderino savo reikalų.

- Ką jūs manote apie kalbas, kurios sklinda dėl „Formulės-1“ žiūrimumo padidinimo?

- Aš labai džiaugiuosi, kad lenktynės tapo įdomesnėmis. Aš labai esu nusivylęs, kad mes neturime bent keturių itin konkurencingų komandų. Man atrodo, jog tai įvyktų, jei visi jie turėtų daugmaž vienodus variklius ir mes vėl turime prie to sugrįžti. Kita vertus, man nėra dėl ko skųstis.

REKLAMA

- Vadinasi, kad jūs susitaikėte, jog čempionate pasiliks hibridinės jėgainės?

- Taip, tame nėra jokių problemų.

- Argi nėra jokių problemų, juk jie naudoja labai daug degalų?

- Mes analizuojame šią problemą, o ekologijos idėjas mes propaguojame „Formulę-E“, kur visai nenaudojamas benzinas. Tai tiksliai „išgelbės pasaulį“. Ir mes vėl galėsime sugrįžti į „šou“ biznį.

- Vadinasi, „Formulė-1“ yra ne kas kita, o tik „šou“ biznis?

- Būtent tuo mes ir užsiimame.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų