REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Sėkmingas verslas turi augti, tačiau kiekviename etape įmonės susiduria su skirtingais iššūkiais. Tiekiant paslaugas, didelė dalis smulkių įmonių susiduria su konkurencingumo problema. Negalėdamos konkuruoti kainų ir paslaugų mąstais, smulkios įmonės traukia klientus nestandartiniais sprendimais, lankstumu ir kokybe.

 Sėkmingas verslas turi augti, tačiau kiekviename etape įmonės susiduria su skirtingais iššūkiais. Tiekiant paslaugas, didelė dalis smulkių įmonių susiduria su konkurencingumo problema. Negalėdamos konkuruoti kainų ir paslaugų mąstais, smulkios įmonės traukia klientus nestandartiniais sprendimais, lankstumu ir kokybe.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas kaip pavyksta varžytis su didžiaisiais ryšio ir teleomunikacijų tiekėjais, „Visur“ vadovas Šarūnas Tamašauskas atsako, jog svarbiausia daryti kitaip - duoti klientui daugiau ir geriau.

REKLAMA

„Esame nedidelė bendrovė, negalime lygintis mąstais su didžiosiomis telekomunikacijų įmonėmis, todėl turime dirbti kitaip nei didieji ir siūlyti kitokius sprendimus. Tai dažniausiai reiškia keturių ar penkių sprendimų apjungimą, kad gautume rezultatą“, - prisistato Š. Tamašauskas.

Pridėtinė vertė klientui

„Svarbiausia yra siūlyti ne paslaugą ar prekę, o sprendimą. Mes sprendžiame problemas, tai ir yra fundamentali verslo užduotis. Visi gali nusipirkti laidą, dauguma net moka jį prijungti prie kompiuterio ar kitos įrangos. Tačiau nepagalvojama kur geriausia jį pravesti, koks laidas tinkamiausias ir kokią įrangą reikia prie jo derinti norimam rezultatui. Vien techininių parametrų nepakanka. Čia ateiname mes su savo ekspertinėmis žiniomis. Galime atsakyti kokia įranga geriausia, kiek, ko ir kur reikės. Kiek kainuos plėtra ir tolimesni sprendimai, kokia įranga geriausiai tarnaus po dešimties metų. Tokie dalykai kuria labai didelę pridėtinę vertę“. Lygiagrečiai eina ir kokybė - „Mes neturime prabangos klaidų taisymui, todėl svarbu viską atlikti maksimaliai gerai pagal kliento poreikius“, - teigė Š. Tamašauskas. Svarbiausia – žiūrėti kūrybiškai

REKLAMA
REKLAMA

Kūribingumas taip pat labai svarbu. Į tai susiverda gebėjimas tiekti nestandartinius sprendimus. „Tarkime yra mobilusis internetas kompiuteryje. Kaip ir paprasta paslauga, kurią tiekia beveik visi didieji operatoriai ir tai daro pigiai. Tačiau mano sodyboje standartinis sprendimas neveikia. Visi žemėlapiai rodo, kad turi veikti, tačiau kompiuterį tenka laikyti palubėje. Mes sukūrėme sprendimą su nuotoline antena, kurią galima pastatyti palubėje ir ji rado savo klientą.

Kitas atvejis – mes tiekiame ryšį ten, kur jo negali tiekti kiti. Yra įmonių, kurios turi resursų tiesti kabelius į kiekvieną namą, tačiau smulkus verslas turi dirbti galva. Mūsų arkliukas yra vaizduotė ir kartais eigoje pateikiame tokius sprendimus, kurie daugumai atrodo sunkiai įmanomi“, - pasakoja pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žinok kam parduodi

Labai svarbu yra apsibrėžti kam tavo sprendimas reikalingas. „Jeigu iš anksto nebus aiškios klientų auditorijos su aiškia problema, negalėsi iki galo išvystyti problemos sprendimo. Svarbu nebandyti apžioti nei per daug, nei per mažai, nes abu atvejai yra resursų švaistymas. Šiuo metu labai daug dirbame su pramonės įmonėmis, logistikos bendrovėmis. Vasarą tiekiame ryšį atostogaujantiems ar keliaujantiems, padidėjo ryšio poreikis sodų bendrijose. Taip pat pastebime susidomėjimą iš ūkininkų ar kaimo turizmo sodybų. Kiekvienas atvejis turi savo problematiką. Vieniems reikia stebėti procesus ar teritoriją, kitiems apjungti ir valdyti įrengimus, tretiems tiesiog reikia ryšio ir interneto.“ – pasakojo „Visur“ sumanytojas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų