REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ tikėjosi esminio progreso Barselonoje, komanda čia atvežė labia daug naujovių, bet galiausiai uždirbo mažiau taškų nei Bahreine ir Kinijoje. Kvalifikacijoje bei lenktynėse Sebastianas Vettelis naudojo atnaujintą bolido versiją, tuo tarpu kai Kimis Raikkonenas – senąją, taigi komandos inžinieriai galėjo sulyginti abiejų variantų greitį bei efektyvumą, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

Maurizio Arrivabene, komandos vadovas: „Dviejų skirtingų aerodinaminių konfigūracijų variantų palyginimas ryškiai parodė, kad naujasis, S. Vettelio naudotas variantas yra geresnis, bet mes privalome pasiekti dar daugiau. Atsilikimas nuo „Mercedes“ išliko, reikia viską išsamiai išanalizuoti ir suprasti priežastis.

REKLAMA

Mes neužmerkiame akių ties tuo faktu, jog trečiajame Barselonos trasos sektoriuje, kur labai svarbus varančiųjų ratų sukibimas su trasa įsibėgėjant mes nusileidžiame varžovams maždaug 0,5 sekundės – būtina išsiaiškinti, ar tai susiję su konkrečia trasa, ar tai yra mūsų apsiskaičiavimas.

Iš strateginio požiūrio taško S. Vetteliui mes bandėme taisyti agresyvų požiūrį, bet rinkomės du sustojimus, nes jei jis būtų stojęs tris kartus, tai nepakeistų rezultato arba jis būtų buvęs dar blogesnis.

REKLAMA
REKLAMA

Sprendžiant iš teorinių skaičiavimų, mūsų naujovės turėtų atnešti nemenką mašinos pagreitėjimą, bet realiai kol kas jis yra labai mažas, ne toks, kokio mes tikėjomės. Mes žengėme nedidelį žingsnį į priekį, nors tikėjomės didelio šuolio. Aš nieko nekaltinu ir asmeniškai pats prisiimu visą atsakomybę. Mums reikia dirbti dar daugiau“.

Sebastianas Vettelis: „Manau, kad trečioji vieta – geriausias rezultatas, kurio galėjome pasiekti, turint galvoje mūsų greitį. Man neatrodo, kad kažkas buvo blogai, greičiausiai mūsų nepakankamas konkurencingumas paaiškinamas aplinkybių sutapimu nei kažkokiomis didelėmis mūsų bolido bėdomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dėl skirtingų priežasčių mums nepavyko surasti to tempo, kurį turėjome per du praėjusius etapus, bet aš esu įsitikinęs, kad kitas per lenktynes mes važiuosime kur kas geriau. Šiandien mes pasirinkome du sustojimus, kadangi tokį variantą laikėme optimaliausiu ir turime pripažinti, kad „Mercedes“ komanda Ispanijoje dirbo geriau.

Aš manau, kad mes judame teisinga linkme. Mes žinome, kad atsiliekame, bet darome viską, kad atsidurtumėme arčiau. Gaila, bet Barselonoje pasiekti rimto progreso nepavyko, bet neabejoju, jog tai greitai įvyks“.

REKLAMA

Kimis Raikkonenas: „Bendrai paėmus, buvo labai sunkios lenktynės, bet tai nėra tragedija. Mes daug iš ko pasimokėme. Lenktynių pradžioje pavyko atkovoti keletą pozicijų, bet aš nesijaučiau mašinoje labai komfortiškai – ji vėl per daug slidinėjo. Mes nenusileidžiame „Williams“, bet aplenkti jų trasoje nesugebame, nes mūsų bolidą pakankamai sunku valdyti, kai važiuoji betarpiškai paskui varžovą.

Jei kalbėti apie mano sprendimą naudoti senąjį aerodinaminį paketą, tai leido mums sulyginti du variantus, aš buvau pasiryžęs surizikuoti. Gali būti, kad mano bolidas su naujovėmis būtų buvęs greitesnis ir gerai, kad mes tai dabar jau žinome.

Kitose lenktynėse mums reikės geriau tvarkytis su jūsų darbu, išvengiant bet kokių, net ir menkiausių problemų. Mes žinome, kur mums reikia dar pasitempti“.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų