REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
17
Pasiruošimas (nuotr. Organizatorių)

 Nusipirkęs naują automobilį, dar kurį laiką gali jaustis nepatogiai jame. Ne visada tiksliai pajusi greitį ir jo valdymą, gali tekti nuvažiuoti ne vieną šimtą kilometrų, išsiklausinėti visus draugus ir tik tada mašina taps suprantamesnė. Toks pat principas galioja ir sportiniams automobiliams, bet čia viskas daug sudėtingiau.

17

 Nusipirkęs naują automobilį, dar kurį laiką gali jaustis nepatogiai jame. Ne visada tiksliai pajusi greitį ir jo valdymą, gali tekti nuvažiuoti ne vieną šimtą kilometrų, išsiklausinėti visus draugus ir tik tada mašina taps suprantamesnė. Toks pat principas galioja ir sportiniams automobiliams, bet čia viskas daug sudėtingiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lenktynininkas Dainius Matijošaitis savaitgalio varžyboms Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate (BaTCC) ruošiasi ne vienas. Pirmasis iš visų dalyvių atvykęs į Estijoje esančią Parnų trasą, jis pasikvietė ir inžinierius iš Nyderlandų, kurie dešimtmetį dirbo „Renault Megane RS Trophy“ lenktyniniais automobiliais.

REKLAMA

Olandai „BRUM BRUM Sport“ mechanikams paaiškino specifinius šio modelio priežiūros aspektus, davė patarimų ir apmokė lietuvius šio automobilio priežiūros. Greičiausiai šiems inžinieriams buvo paskutinis pasimatymas su šiuo automobiliu. Jų komanda įsigijo naujos kartos „Renault“ bolidus.

„Buvo daug gražių akimirkų su juo, daug brangesnių ir greitesnių automobilių esame palikę už nugaros. Prieš porą metų laimėjome 24 valandų lenktynes Barselonoje, jos buvo bene įsimintiniausios. Nebuvo paprasta išsiskirti su juo, bet ir mums atėjo kitas etapas“, — sakė Martijm Bros, olandų inžinierius.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, paslapčių apie šį automobilį atskleidinėti nereikėjo. Jis paprastas ir patikimas, o lietuviai mechanikai netruks iki jį aptarnauti galės idealiai.

„Pirmą kartą stovint prie šio automobilio viskas atrodo sudėtinga. Labai jau daug detalių, bet vaikinai pripras“, — sakė inžinierius.

Trasoje D. Matijošaitis buvo nuo trečiadienio, bet tada, dėl šalto oro ir lietaus, išmėginti visų automobilio galimybių nebuvo įmanoma, bet jis atsigriebė ketvirtadienį, kai debesis praskirstė nuo Baltijos jūros atėję smarkūs vėjai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vakar man patiko šis automobilis, šiandien aš jį jau myliu“, — juokėsi lenktynininkas.

Mylėti jį yra už ką. Treniruočių režimu, su prastesnėmis padangomis nei per lenktynes, D. Matijošaičio vidutiniai ratų įveikimo laikai Parnu trasoje buvo kur kas aukštesni nei per geriausias lenktynes su jo senuoju „Honda Civic Type R“.

Lenktynininkas pripažino, kad dar reikia laiko ir įdirbio, kol automobilis bus sureguliuotas idealiai. Kai kuriose posūkiuose daugiau nei turėtų slysta galiniai automobilio ratai.

REKLAMA

„Greičio dabar reikia ieškoti smulkiose detalėse. Darome pakeitimus ratų suvedime, galinio sparno padėties reguliavime. Be to Parnu trasa yra labai specifinė ir man pačiam čia reikia įveikti daug ratų, kad ją perprasčiau iki galo“, — sakė lenktynininkas.

D.Matijošaitis lenktyniaus „Baltic Open“ (BO) klasėje, kurioje jo lauks kiti greiti varžovai. Ketvirtadienį trasoje ratus jau suko pora itin greitų „Radical SR3“ automobilių, tikimasi sulaukti ir daugiau labai greitų automobilių.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų