REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovei „Vilniaus vandenys“ užbaigus veiklos modernizacijos etapą, inspektoriai-kontrolieriai darbo metu kur kas aktyviau pradėjo naudoti išmaniąsias technologijas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak bendrovės atstovų, popierinius dokumentus pakeitė išmanieji telefonai ir speciali programa, per kurią valdomi iškvietimai, įvedami patikrinimo duomenys ir fiksuojami pažeidimai. Atsinaujinimas kelis kartus pagreitino inspektorių darbą bei kasmet bendrovei leis sutaupyti apie 50 tūkst. eurų.

REKLAMA

„Kiekvieną savaitę mūsų inspektorius-kontrolierius turi įvykdyti apie 100-150 užduočių. Tačiau iki šiol šis procesas buvo ne itin efektyvus, reikalavo daugybės popierinių dokumentų pildymo ir trukdavo labai ilgai. Įdiegėme naują, „Microsoft“ technologijomis paremtą sprendimą, kuris išmanųjį telefoną pavertė bene pagrindiniu inspektorių-kontrolierių darbo įrankiu. Tai leido jiems atsisakyti didžiosios dalies popierinių dokumentų bei per metus sutaupyti apie 50 tūkst. eurų ir net apie 18 tūkst. popieriaus lapų“, – sako Valentinas Miltienis, UAB „Vilniaus vandenys“ generalinis direktorius.

REKLAMA
REKLAMA

Iki šiol bendrovės „Vilniaus vandenys“ inspektoriai-kontrolieriai klientus tikrindavo pagal popierinius sąrašus, kuriuose turėdavo įrašyti skaitiklių parodymus. Šiuos duomenis, nuvykę pas klientą, užsirašydavo savo knygelėje ir tik grįžę į biurą perrašydavo į oficialių dokumentą. Pastarąjį apskaitos skyriui būdavo galima atiduoti tik pilnai užpildžius (40-50 abonentų) ir tik tuomet rankiniu būdu jo duomenys būdavo suvedami į apskaitos sistemą.

Pasak V. Miltienio, optimizuojant veiklos procesus buvo nuspręsta šį procesą sutrumpinti iki minimumo. Nuo šiol kiekvienas inspektorius-kontrolierius turi „Lumia“ išmanųjį telefoną su specialiai lietuvių bendrovės „ECM Studija“ sukurta programa. Į ją sistema, paremta „Microsoft Sharepoint“ pagrindu, automatiškai atsiunčia užduotis – nebereikia kiekvieną kartą dėl užduočių gavimo vykti į biurą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Gavęs užduotį iškart matau mūsų klientų kontaktus, abonento numerį. Tad būdamas šalia galiu greitai sureaguoti ir su klientu susisiekti integruotos skambinimo funkcijos pagalba. Tiksliai nežinodamas, kur gyvena klientas, galiu paprašyti parinkti maršrutą iki jo“, – teigia Kipras Kilikevičius, bendrovės inspektorius-kontrolerius.

Specialistai, atvykę pas klientą, programoje gali įvesti skaitiklio parodymus ar nufotografuoti pažeidimus. Duomenys automatiškai perkeliami į bendrovės apskaitos sistemą. Taip pat programa leidžia atidėti užduotį tolimesniam laikui ir net pasišviesti tamsoje, panaudojus telefone integruotą blykstę.

„Tokiu būdu ne tik atsisakėme popierinių dokumentų, bet ir optimizavome apskaitos skyriaus darbą – nebereikia rankiniu būdu kelis kartus suvedinėti tų pačių duomenų. Taip pat dabar galime efektyviau analizuoti, kaip sparčiai mūsų darbuotojai tvarkosi su užduotimis, kokiose vietovėse didesnis iškvietimų skaičius bei kokius pažeidimus dažniausiai fiksuojame“, – teigia „Vilniaus vandenys“ generalinis direktorius. Pasak jo, projektas buvo įgyvendintas itin greitai – per 3,5 mėnesio, o investicijos siekė tik 13 tūkst. eurų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų