REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Deichmann“ grupė praėjusiais metais pardavė apie 172 mln. batų porų – 5 mln. porų daugiau nei 2013-aisiais. 23 Europos šalyse ir JAV pardavimų pajamos pernai siekė 4,9 mlrd. eurų – daugiau nei bet kada anksčiau per daugiau nei 100 metų įmonės istoriją. Be to, atmetus valiutų kursų įtaką, bendrovės pajamos pernai augo 6 proc., o 2014-ųjų pabaigoje „Deichmann“ buvo didžiausias batų pardavėjas Europoje, visame pasaulyje valdęs 3600 filialų ir turėjęs per 36 tūkst. darbuotojų.

REKLAMA
REKLAMA

Nestabilioje rinkoje – geri rezultatai

„Nors verslo aplinka praėjusiais metais buvo sudėtinga, „Deichmann“ tai buvo geri metai. Mums puikiai pavyko susitvarkyti su tokiais iššūkiais kaip šilta žiema, pasauliniai valiutų kursų svyravimai ar ekonomikos svyravimai atskirose šalyse“, – sako „Deichmann“ valdybos pirmininkas Heinrichas Deichmannas. – Mūsų pozicijos Vokietijoje ir visoje Europoje dar labiau sutvirtėjo. Viena iš priežasčių – sparčiai besiplečianti elektroninė erdvė. Dabar tarptautiniu mastu sėkmingai veikia 19 internetinių mūsų parduotuvių, kurios plečiasi neregėtais tempais. Įtakos turėjo ir sėkmingos praėjusiais metais pristatytos kolekcijos. Tai įrodo, kad mes jaučiame, ko nori mūsų klientai.“

REKLAMA

Praėjusių metų „Deichmann“ augimą atspindi ir išaugęs filialų bei darbuotojų skaičius. Pernai kompanija įsteigė 100 naujų filialų Europoje ir JAV. „Deichmann“ ir antrinėse kompanijos bendrovėse praėjusių metų pabaigoje dirbo 36 154 darbuotojai – 1100 žmonių daugiau nei prieš metus.

Praėjusių metų pabaigoje vien Vokietijoje „Deichmann“ grupė valdė 1363 filialus – trisdešimčia daugiau nei prieš metus. Šiemet Vokietijoje planuojama atidaryti 66 naujas parduotuves, 25 uždaryti dėl nepakankamai gerų vietų, o modernizuoti – 70.

REKLAMA
REKLAMA

Vokietijoje (tiek parduotuvėse, tiek internetu) praėjusiais metais parduota 75,2 mln. batų porų, 2 proc. daugiau nei prieš metus, o pardavimų pajamos „Deichmann“ tėvynėje išaugo 5,1 proc. ir pirmą kartą pasiekė 2 mlrd. eurų. Tai geresni rezultatai, nei Vokietijos avalynės rinkos vidurkis, kuris pernai ūgtelėjo maždaug 3 procentais.

Investicijos – plėtrai ir internetui

„Deichmann“ grupė planuoja, kad šiemet investicijos sieks apie 208 mln. eurų. Iš jų 79 mln. eurų planuojama investuoti Vokietijoje. Lėšos bus naudojamos parduotuvių plėtrai ir modernizavimui, taip pat logistikai ir IT sektoriui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiemet bendrovė numačiusi atidaryti dar daugiau parduotuvių už Vokietijos ribų. Iš viso visame pasaulyje planuojama atidaryti apie 150 naujų parduotuvių, dar apie 180 modernizuoti.

„Šiemet norime dar labiau plėstis esamose rinkose – daugelyje šalių matome dar nemažai augimo potencialo“, – sako H. Deichmannas. – Taip pat tiriame naujas rinkas ir planuojame tam tikrus tarptautinius žingsnius.“

Jis taip pat pabrėžia, kad įmonė ir toliau laikysis politikos – plėsis tik naudodama savo išteklius, be paskolų ir kitų finansinių priemonių. „Kompanija „Deichmann“ taip pat išliks nepriklausoma, vienos šeimos valdoma įmone“, – prideda kompanijos vadovas. Jis įmonės valdymą perėmė iš pernai mirusio savo tėvo, dr. Heinzo-Horsto Deichmanno. 88 metų Anapilin iškeliavęs H.H.Deichmannas buvo vienas mažmeninės prekybos tinklo įkūrėjų, įvedęs principą, kad įmonė turi tarnauti žmonėms.

REKLAMA

 

Prekyba internetu sparčiai auga

„Deichmann“ taip pat toliau planuoja plėsti įmonės veiklą internete bei įsteigti daugiau elektroninių parduotuvių įvairiose rinkose. Bendrovė bendradarbiauja su tarptautiniu mastu žinomomis mados tinklaraštininkėmis. Šiemet bus pristatyta jau trečioji kolekcija, sukurta bendradarbiaujant su tokiomis gatvės stiliaus ikonomis kaip švedė Karolina Blomst ar italė Veronica Ferrara. Šios ribotos kolekcijos avalynės bus galima įsigyti tik internetinėse „Deichmann“ parduotuvėse.

2015-ųjų rudenį „Deichmann“ pristatys naują paslaugą „Ship2home“ – jos dėka pirkėjui atėjus į parduotuvę ir neradus savo dydžio ar modelio, esančio kitose įmonės parduotuvėse, už avalynę bus galima sumokėti, o pirkinys bus nemokamai pristatomas tiesiai į namus. Taip pat pradės veikti paslauga „Click & Collect”, kuri leis internetu išsirinktus batus atsiimti artimiausioje „Deichmann“ parduotuvėje.

Šiuo metu „Deichmann“ valdo 19 skirtingų internetinių parduotuvių įvairiose rinkose, o kai kuriose šalyse batus jau galima įsigyti ir naudojantis mobiliosiomis programėlėmis. Dar 2000-aisiais „Deichmann“ buvo pirmasis internete prekiauti pradėjęs batų pardavėjas, o nuo to laiko internetinių parduotuvių plėtra gerokai spartesnė ir jų asortimentas gausesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų