REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Besiruošdama šių metų F-1 sezonui „McLaren“ nusprendė pasirinkti kitokią dizaino kryptį, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi aerodinamikos efektyvumas „Formulėje-1“ yra itin svarbus, britų ekipa anksčiau bandė įvairiais būdais pasiekti prispaudžiamosios jėgos piką. Tačiau kartais nutinka taip, jog vėjo tunelyje gauti duomenys neatitinka tos informacijos, kuri gaunama važuojant bolidams trasoje. Tokiais atvejais aerodinaminis efektyvumas ne visada pasiekiamas norimu laiku.

REKLAMA

Iš „Red Bull“ į „McLaren“ perėjus Peteriui Prodromou, buvo nuspręsta pakeisti dizaino kryptį. Tad dabar komanda sieks ne aerodinaminio piko, o bandys išgauti maksimalią naudą iš turimos prispaudžiamosios jėgos. Pavyzdžiui: geriau išgauti 100 proc. iš 700 kg prispaudžiamosios jėgos nei 80 proc. iš 750 kg.

„Naujoji koncepcija bus palankesnė pilotams. Tai dalis mūsų naujosios filosofijos“, – sakė ‚McLaren“ lenktynių direktorius Ericas Boullier.

REKLAMA
REKLAMA

„Jei pilotas negali pilnai išnaudoti bolido, tai nėra gerai. Mes norime padaryti taip, kad sportininkas galėtų važiuoti ant galimybių ribos. Štai kur pasireiškia naujoji mūsų finosofija.“

„Kai kurie žmonės mūsų gamykloje sako, kad tai vienas geriausiai sukonstruotų „McLaren“ bolidų. Tačiau mes neturėtume per daug apie tai galvoti. Pažiūrėsime kaip viskas bus, koks bus mūsų pajėgumas, kokių rezultatų pavyks pasiekti.“

„McLaren“ ketvirtadienį pristatė savo naująjį bolidą. Tačiau jau pirmuose F-1 bandymuose Jereze ekipa planuoja naudoti atnaujintą jo versiją. Dar kartą bolidą ketinamą patobulinti prieš pirmąsias sezono lenktynes Australijoje.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų