REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alkoholio užraktas“ pasiteisino Suomijoje. Kaip kovoja Lietuva?

Žinių radijas

Priemonės, skirtos kovoti su „karu keliuose“ turi būti nukreiptos į pažeidimą, o ne asmenį. Tokią poziciją konferencijoje Seime išreiškė Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius. Jis pateikė Suomijos pavyzdį. Šioje šalyje galioja vadinamasis „alkoholio užraktas“, neleidžiantis užvesti variklio, jei vairuotojas vartojęs svaigalų.

REKLAMA
REKLAMA

„Iš tiesų yra įdomi praktika, kai asmeniui vietoj teisės vairuoti atėmimo, yra suteikiama teisė vairuoti transporto priemonę tik su alkoholio užraktu. Tai yra jis nėra eliminuojamas iš eismo kaip vairuotojas ir jam yra suteikiama galimybė pasitaisyti. Buvau labai nustebęs, kai kolegos, Suomijos saugaus eismo ekspertai pateikė tokius pavyzdžius, kad iš tiesų nėra toks didelis recidyvų skaičius, nes jeigu taip staiga bet kokio Lietuvos vairuotojo paklaustum, tai sakytų, kad reikia asmenį bausti, kad jis pajustų griežtas sankcijas. Tai tą pateikiau kaip gerą pavyzdį kovojant ne su pažeidėjais, bet su reiškiniu. Manau, kad tos priemonės, kurios bus numatomos, kad vis dėlto kovotų ne su asmeniu, o smerktų būtent reiškinį“,- kalbėjo G.Aliksandravičius.

Pasak kelių policijos tarnybos viršininko, pastarąjį dešimtmetį eismo saugumo situacija Lietuvos keliuose smarkiai pagerėjo. Vis dėlto, žuvusiųjų skaičius nemažėja, nors išlieka stabilus. Taigi, anot G. Aliksandravičiaus, reikia ieškoti naujų priemonių, skatinančių vairuotojus ir pėsčiuosius gatvėse neprarasti budrumo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų