REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitė prasideda kiek neįprastai – paskelbta visa eilė automobilių modelių, kuriuos netrukus gamintojams teks remontuoti.

REKLAMA
REKLAMA

 

„Mercedes-Benz“ koncerno vadovai turbūt visai ne taip įsivaizdavo savo perkamiausio modelio – C klasės naujos kartos automobilio debiutą. Vos šių metų pradžioje prekyboje pasirodžiusio modelio jau laukia pirmoji atšaukimo kampanija. Tiesa, iš karto galiu nuraminti Europos rinkai skirtų automobilių savininkus – su jais viskas gerai. O štai jeigu yra tokių, kurie jau suspėjo atsivežti pigesnį C klasės modelį iš Amerikos, jiems reikėtų suklusti.

REKLAMA

 

„Autoblog“ praneša, kad vokiečiai nemokamai remontuos daugiau kaip 10 000 naujųjų C klasių dėl girgždančio vairo mechanizmo. Iš pirmo žvilgsnio gedimas atrodo juokingas, tačiau užfiksuota ir keletas atvejų, kai vairas tiesiog užsikirto manevruojant ir vairuotojai jo nesugebėjo pasukti. „Mercedes“ inžinieriai kaltina užsikertantį vairo užraktą, kuris gamybos metu buvo neteisingai sumontuotas.

 

„Nissan“ taip pat nemokamai teks remontuoti automobilius. Tik kur kas daugiau – beveik ketvirtį milijono. Tai taip pat Amerikos rinkai skirti „Altima“ modeliai. Priežastis gan pikantiška – važiavimo metu šiuose sedanuose gali atsidaryti variklio dangtis.

REKLAMA
REKLAMA

 

Kaltas ne užraktas. Tiesiog dėl korozijos ir vibracijų gali atsiskirti viršutinė variklio dangčio dalis. Jo pagrindas lieka, o štai viršus važiuojant didesniu greičiu gali tiesiog atšokti ir nuskristi.

 

Galimai nekokybiškais variklio dangčiais aprūpintų automobilių savininkus Nissan informuos asmeniškai.

 

„Consumer Reports“ atskleidė, kad naujasis „BMW“ pasididžiavimas – ekologiškas „i3” gali būti brokuotas. Pristatydami šį modelį „BMW“ rinkodarininkai skelbė, kad tai ateities automobiliai, tačiau reikia tikėtis, kad ateityje jie veiks nepriekaištingai. O štai dabartiniai modeliai kol kas toli nuo idealo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Ekspertai ėmė bandyti šį automobilį įvairiose situacijose ir atskleidė trūkumą. Jeigu vairuotojas kurį laiką važiuoja pastoviu greičiu be regeneratyvaus stabdymo ir po to staigiau nuspaudžia akseleratoriaus pedalą, automobilio dinamika staiga sumažėja penkis kartus.

 

Paskelbus šiuos duomenis „BMW“ suskubo pareikšti, kad žino apie šią problemą ir ruošiasi pavasarį šiuos modelius modernizuoti.

 

Ir pabaigai „Mitsubishi“ paskelbė, kad remontuos daugiau kaip pusantro šimto tūkstančių įvairių modelių automobilių. Bus remontuojami 2008-2011 metais gaminti „Lancer“, „Lancer Evolution“, „Lancer Sportback“, „Outlander“ ir „Outlander Sport“ modeliai, kuriuose sumontuoti keturių cilindrų benzininiai varikliai, turintys 4B1 gamyklinį indeksą.

REKLAMA

 

Anot pranešimo, kai kuriais atvejais vienas iš prie variklio esančių skriemulių atsipalaiduoja ir numeta variklio generatoriaus diržą. Dėl to nustoja veikti generatorius, hidraulinis vairo stiprintuvas ir variklio aušinimo ventiliatoriai. Aišku, tokiu atveju ant prietaisų skydelio užsidega apie nebekraunamą akumuliatorių perspėjantis indikatorius.

 

Nekokybiškiems automobiliams bus pakeistas kitoks generatoriaus diržas ir bus patikrintas galimai nekokybiškai gamykloje pritvirtintas skriemulys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų