REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Vilniaus miesto savivaldybėje buvo aptarta transporto eismo situacija pirmosiomis rugsėjo dienomis. Vicemero R. Adomavičiaus iniciatyva sutarta su Vilniaus policijos vadovybe dėl didesnio pareigūnų dėmesio probleminėms vietoms.

 Vilniaus miesto savivaldybėje buvo aptarta transporto eismo situacija pirmosiomis rugsėjo dienomis. Vicemero R. Adomavičiaus iniciatyva sutarta su Vilniaus policijos vadovybe dėl didesnio pareigūnų dėmesio probleminėms vietoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Optimizuotas viešojo transporto darbas, pastatyta Vakarinio aplinkkelio dalis, įrengtos vaizdo kameros sankryžose ir kitos priemonės davė savo vaisius. Per trejus metus kamščiai Vilniuje sumažėjo daugiau nei 50 proc. Tačiau dar reikėtų daug nuveikti, kad vilniečiai ir miesto svečiai kuo mažiau laiko gaištų spūstyse“, - sako Vilniaus miesto vicemeras Romas Adomavičius.

REKLAMA

Policijos pagalbos prireiks, nes neretai sangrūdas keliuose piko valandomis neretai provokuoja nedrausmingi vairuotojai. Pirmiausia tai taisyklių nesilaikymas važiuojant sankryža. Net reguliuojamose sankryžose piko valandomis eismas sankryžose vyksta chaotiškai, vieni vairuotojai, įvažiuodami į užkimštą sankryžą, neleidžia pravažiuoti kitiems.

Be to vis dar trūksta eismo dalyvių sąmoningumo – nemažai jų pažeisdami taisykles važiuoja „A“ eismo juosta.

REKLAMA
REKLAMA

Susitarta, kad piko valandomis pareigūnai patruliuos avaringas sankryžas, įvažiavimus ir išvažiavimus iš Vakarinio aplinkkelio ties Justiniškių ir Gariūnų gatve bei Lazdynų tiltu.

Sprendžiant eismo problemas ateinančiais metais Savivaldybė planuoja gauti ES finansavimą Miesto judrumo planui parengti. Dokumente ne tik bus suformuota miesto eismo transporto strategija, bet ir konkrečios jos įgyvendinimo priemonės. Kuriant strategiją bus pasitelkta Vilniaus Gedimino technikos universiteto ir Susisiekimo ministerijos specialistų, bei ekspertų pagalba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bus tobulinamas ir Eismo valdymo centro darbas, trumpinamas kompiuterinės šviesoforų reguliavimo sistemos reakcijos laikas. Savivaldybė ženkliai planuoja padidinti vaizdo kamerų sankryžose skaičių. Šiuo metu kameros yra įrengtos 22 iš 252 sankryžų.

2016 m. bus baigtas Vakarinis aplinkkelis – svarbiausias Vilniaus kelių infrastruktūros objektas. Visos šios priemonės ženkliai sumažins spūstis piko metu, nuo miesto bus nukreiptas tranzitinio transporto srautai.

Pasitarimo metu, gyventojų informavimui apie spūstis, nuspręsta pasitelkti ne tik eismo valdymo švieslentes, bet ir sudaryti sutartis su lauko reklamos stendų valdytojais, radijo stotimis.

Vilniaus miesto savivaldybė pritaria ir Kelių eismo taisyklių pakeitimams, kuriuos svarstys Seimas. Numatoma, kad juos priėmus sankryžose bus specialiai nužymėta sankryžų erdvė, į kurią draudžiama įvažiuoti degant geltonam šviesoforo signalui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų