REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu gyvename nuolatinio triukšmo amžiuje. Per dieną mus pasiekia tūkstančiai reklaminių pranešimų, kurie susilieja į vieną bendrą triukšmo jūrą. O kur dar reklaminiai stendai, reklama internete, laikraščiuose, žurnaluose. Atrodo nieko kito neveikiame tik skaitome reklaminius pranešimus.

REKLAMA
REKLAMA

Verslininkai vis daugiau lėšų skiria reklamai. Tačiau daugelis įmonių savininkų savo verslą bando reklamuoti naudodami senus reklamos metodus, kurie yra neveiksmingi. Taigi, tarsi pliusiukas uždėtas, reklaminė kampanija įvykdyta, tačiau ar po jos padaugėjo klientų pamirštama paskaičiuoti. Turbūt ne vieno iš jūsų kasdien pašto dėžutė užkemšama įvairiausiais lankstinukais, skrajutėmis. Ir ilgai nereikia spėlioti kur visas šitas grožis keliauja – ogi į šiukšlių dėžę. Taigi mielieji verslininkai, jūs leidžiate savo sunkiai uždirbamus pinigus lankstinukų maketavimai, gamybai, dalinimui, tuo tarpu jie atsiduria šiukšlių dėžėje. Taip pat ir reklama per radiją – dažniausiai vėjais išleisti pinigai. Ji tinkama tik tam tikroms prekių ar paslaugų grupėms. Pavyzdžiui, reikia greitai išreklamuoti kokį renginį ar koncertą. Tačiau naujų klientų pritraukimui tai visai netinka vieta.

REKLAMA

Kaip teigia, Seomarketing.lt vadovas Mindaugas Rimkevičius, šiuo metu mūsų nuostabiame technologijų pasaulyje yra begalė būdų kaip save reklamuoti ir šių nišų daugelis net neišnaudoja: tokių kaip socialiniai tinklai ar Seo optimizacija. Bet apie tai šiek tiek vėliau. Taigi laikas baigti švaistyti savo pinigus reklamai ir užsiimti tikslinių klientų paieška.

Prieš pradedant, reikėtų atlikti šiokius tokius namų darbus. Jei norite padidinti pardavimus ir pritraukti naujus klientus, jums reikia geriau suprasti kas jūs esate ir ką parduodate. Jei aš bandau didinti pardavimus aš privalomai turiu sužinoti kas yra mano klientai: kaip jie atrodo, kokie jų poreikiai, norai, gyvenimo būdas.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo atveju galite išanalizuoti jau esamus klientus, tuomet bus aiškesnis idealaus kliento portretas. Įsitikinkite, kad žinote, kas yra sprendimų priėmėjas pirkimo procese. Pavyzdžiui, daugeliui prekių, kurios skirtos vaikams galutiniai sprendimo priėmėjai pirkimo procese yra tėvai. Todėl turėtumėte orientuotis į tėvus, kurie augina vaikus, jie yra tikslinė grupė, o ne patys vaikai.

Išgryninkite savo pagrindinę žinutę, kurią norite pasakyti savo klientui. Turite pranešti savo klientams, kokias jų problemas išspręsite. Pavyzdžiui, kodėl klientas turėtų pirkti būtent jūsų elektroninėje parduotuvėje, o ne kur nors kitur.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taigi sekantis etapas reikia išsiaiškinti, kokiomis priemonėmis pasieksite savo tikslinius klientus. Jei planuojate savo elektroninę parduotuvę reklamuoti laikraštyje, greičiausiai šiuo reklamos kanalu teks nusivilti. Nes nereikėtų tikėtis, kad vos paskaitęs laikraštyje jūsų skelbimą žmogus puls prie kompiuterio ir ieškos apie jus informacijos. O praėjus kuriam laikui, skelbimo visai neatsimins.

Toliau paminėsime keletą klientų paieškos metodų ir aptarsime kada jie yra efektyviausi.

Šalti skambučiai - tiesiog imate klientų sąrašą ir skambinate, taip kaip daro telemarketingo kompanijos. Tai aklas kontaktas su potencialiu klientu, kuris greičiausiai apie jus nieko nebūna girdėjęs. Šiuo metodu galima naudotis, jei norite klientui pasiūlyti nemokamai išbandyti jūsų produktą. Jei paskambinę siūlysite pirkti, tai greičiausiai jums nepavyks sudaryti sandorio.

REKLAMA

Klientų paieška mugėse, organizacijose, klubuose. Tai gana senamadiškas būdas, tačiau pakankamai veiksmingas. Pasirinkite tuos renginius, kurie susiję su jūsų verslo šaka. Todėl didelė tikimybė, kad ten susirinks potencialūs klientai. Kaip matome tokie tinklai kaip “Facebook”, “Linkedin” sparčiai plečiasi ir auga. Daugelis įmonių jau suprato, kad užmegzti ryšius per draugus, kolegas ir taip susirasti naujų klientų yra visai geras metodas.

Partnerių marketingas. Paieškokite ne konkurencinių produktų ar paslaugų, kurie tiktų jūsų potencialiems klientams. Tokiu būdu galite bendradarbiauti su įmonėmis ir bendrai siūlyti savo prekes ar paslaugas. Taip pasieksite daug didesnį kiekį žmonių ir tuo pačiu turėsite naudos. Taip vienas verslas gali palaikyti kitą verslą. Jūsų klientai matydami bendras pastangas tik sustiprins pasitikėjimą jūsų prekiniu ženklu. Partnerių marketingas vis populiarėja, turbūt pastebėjote, kad pirkdami vienoje parduotuvėje gaunate nuolaidas apsipirkti kitoje. Taigi išnaudokite šią galimybę.

REKLAMA

Optimizuokite savo interneto svetainę paieškos sistemoms. Pasaulyje vis daugėja interneto vartotojų, kurie informacijos ieško pasinaudodami paieškos sistema. Atsiminkite, kada jūs paskutinį kartą naudojotės įmonių katalogais. Greičiausiai pasinaudojote Google paieškos sistema ir suradote tai kas reikalinga. Todėl sudarykite sąrašą žodžių ar frazių, kurias galėtų naudoti jūsų klientai. Panaudokite šias frazes savo įmonės tinklapio tekstuose, pavadinimuose ir t.t. Pasidomėkite kaip turi atrodyti svetainė, kuri yra draugiška paieškos sistemoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Svetainėje turėtų būti nuolat atnaujinama informacija, kad klientams būtų noras sugrįžti dar kartą. Rašykite apie tai kas svarbu jūsų klientams.

Išnaudokite socialinius tinklus. Daugelis verslininkų turi paskyrą Facebook, tačiau net nesusimąsto, kad šį socialinį tinklą galima išnaudoti verslo plėtrai. Kiekvieną dieną Facebook socialiniame tinkle apsilanko milijonai žmonių – pasinaudokite šia galimybe. Tuo labiau, kad Facebook socialiniame tinkle galite turėti savo elektroninę parduotuvę. Taip pat yra daugiau socialinių tinklų, apie kuriuos mažai žinome, tačiau jie yra veiksmingi, todėl išnaudokite jų teikiamas galimybes, talpinkite juose savo prekių nuotraukas, straipsnių nuorodas ir t.t . Galima paminėti tokius tinklus kaip: Twitter, Linkedin, Google +, Pinterest ir t.t.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų