REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažno iš mūsų rytas prasideda puodeliu kavos. Įvairiausi ruošimo būdai, skrudintų pupelių rūšys bei skonis kelia smalsumą. Jau kuris laikas šviežiai skrudintos kavos galima įsigyti ir Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Coffee Cherry“ įsikūrė prieš dvejus metus. Per šį laiką įmonė spėjo užsitarnauti daugelio simpatijas. Įmonės direktorius Jonas Margeris teigia, kad per pastaruosius keletą metų kavos kultūra sparčiais žingsniais eina pirmyn. „Užtenka keletą kartų paragauti šviežiai skrudintos, kokybiškos bei gerai paruoštos kavos ir daugiau prie senųjų įpročių grįžti nesinori. Ne paslaptis, kad Lietuvoje daugėja vietų, kur galima pasimėgauti profesionaliai paruošta kava, mėgautis skirtingais ruošimo būdais, pavyzdžiui, pasaulyje kavos baruose plačiai naudojamais „Chemex“ ar „Hario V60“, kurie padeda kavoje pajusti dar neatrastų skonių bei aromatų. Apibendrinęs šiuos dalykus pastebiu, kad dabartinis lietuvis ieško ko nors geriau nei gerti stipriai išreklamuotą, blizgančiame pakelyje paslėptą įprastą skonį“, – pasakoja J. Margeris.

REKLAMA

Žalios pupelės perkamos maišais ir atkeliauja iš įvairiausių pasaulio regionų, pradedant Brazilija, baigiant Etiopija. „Coffee Cherry“ pupelės skrudinamos vos gavus užsakymą, o tai reiškia, kad klientas visuomet gauna ypač šviežią produktą. Mūsų kava išsiskiria savo šviežumu, asortimento gausa, skrudinimo lygių įvairove, taip išryškinamos kavos skonio bei aromato savybės. Kava juk irgi yra maisto produktas, kuris sendamas praranda skonio savybes“, – teigia pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA

J. Margeris įsitikinęs, kad kaip ir daugelyje verslų, taip ir šiame produktas turi būti iškalbingas. „Mes nuo pat pradžių laikėmės tokios nuomonės, nes didžiausi ir geriausi klientai mus atrado per draugų, kolegų, partnerių rekomendacijas. Šiuo metu pradedame reklamos kampanijas prekybos centruose, darome degustacijas, taip klientai turi galimybę paragauti, užuosti, palyginti. Tokiu būdu žinia apie gerą produktą sklinda ypač greitai“, – sako vyras.

Kavos gamyba – nepigus malonumas. Inventorius, žaliavos, tiekimas kainuoja nemažai. „Coffee Cherry“ vadovas atskleidžia, kad kuriant įmonę reikėjo daugiau nei pusės milijono litų, taip pat reguliarių apyvartinių lėšų kavos žaliavai pirkti. „Profesionaliam kavos skrudinimui reikia išties nemažai inventoriaus. Pas mus yra keletas darbo erdvių: skrudinimo patalpa, kur yra pagrindiniai skrudinimo procesui reikalingi įrenginiai, pakavimo vieta, kur kava įrenginiais pakuojama į įvairaus dydžio bei formos pakelius, degustacijų salė, kur kavą ruošiame skirtingais ruošimo būdais, vykdome degustacijas“, – pasakoja J. Margeris.

Jis džiaugiasi, kad plačiąja kavos kultūros prasme lietuviai dar tik žengia pirmuosius žingsnius. Žvelgiant į pasaulines tendencijas matomos ypač ryškios šviežiai skrudintos kavos verslo perspektyvos. „Planų turime išties daug, tad reikia nesustoti, tapti dar labiau matomiems ir žinomiems plačiajai visuomenei, bandysime keliauti ir į svečių šalių rinkas“, – neslepia J. Margeris.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų