REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Finansų sektoriaus dalyviai, teikiantys vartojamąsias paskolas, gali būti skirstomi į tris grupes: bankus, vidutinio laikotarpio vartojamąsias paskolas teikiančias įmones ir greitųjų kreditų teikėjus. Tačiau ne visi iš šių vartojamąsias paskolas teikiančių rinkos dalyvių visuomenės vertinami vienodai. Tokie duomenys gauti atlikus šalies gyventojų apklausą apie vartojimo paskolas teikiančias įmones, kurią „Provident Finansai“ užsakymu atliko rinkos ir socialinių tyrimų bendrovė SIC.

Finansų sektoriaus dalyviai, teikiantys vartojamąsias paskolas, gali būti skirstomi į tris grupes: bankus, vidutinio laikotarpio vartojamąsias paskolas teikiančias įmones ir greitųjų kreditų teikėjus. Tačiau ne visi iš šių vartojamąsias paskolas teikiančių rinkos dalyvių visuomenės vertinami vienodai. Tokie duomenys gauti atlikus šalies gyventojų apklausą apie vartojimo paskolas teikiančias įmones, kurią „Provident Finansai“ užsakymu atliko rinkos ir socialinių tyrimų bendrovė SIC.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apklausoje dalyvavusių respondentų nuomone, lengviausia gauti paskolas iš greitųjų kreditų teikėjų. Tai įvardijo beveik 40 proc. apklaustųjų. Vidutinio laikotarpio vartojamąsias paskolas išduodančios įmonės ir bankai buvo nurodyti rečiau. Tai reiškia, kad, respondentų nuomone, paskolas pastarosiose bendrovėse gauti yra sudėtingiau nei greitųjų kreditų kompanijose.

REKLAMA

„Prieš išduodant paskolą privaloma patikrinti kliento mokumą atliekant tam tikras procedūras. Dažniausiai tai nedaug laiko trunkantis procesas. Tuo tarpu mūsų įmonės praktikoje be kitų privalomų procedūrų būtinas ir asmeninis kredito tarpininko susitikimas su klientu, kurio metu įsigilinama į kliento poreikius ir finansines galimybes imti paskolą, – komentuoja vidutinio laikotarpio vartojamąsias paskolas išduodančios bendrovės „Provident Finansai“ marketingo vadovė Dovilė Krinickienė. –Asmeninis susitikimas su klientu prailgina paskolos išdavimo laikotarpį iki paros ar šiek tiek daugiau. Tačiau tai naudinga ir pačiam klientui, nes jis turi pakankamai laiko priimti teisingą sprendimą dėl paskolos dydžio.“

REKLAMA
REKLAMA

Bankai visuomenės vertinami dėl įsiklausymo į klientų poreikius, parodė apklausos rezultatai. Bankai taip pat žymimi dažniausiai, kuomet respondentai paprašomi nurodyti paskolų teikėjus, kurie siūlo paprastus ir jų poreikiams pritaikytus finansinius sprendimus.

„Vartojamosios paskolos išdavimo procese asmeninis kontaktas su klientu yra itin svarbus. Apklausa parodė, kad tiesioginio bendravimo naudą mato ir klientai, nes vertindami rinkos dalyvius pagal dėmesingumo klientui kriterijų šalia bankų išskyrė ir mūsų kompaniją. Nors daugelis, mums tik įžengus į rinką, dvejojo dėl kompanijos verslo modelio efektyvumo. Tačiau šiandien, praėjus beveik metams, matome, kad kredito tarpininko vaidmuo yra suvokiamas kaip reikšmingas priimant sprendimą dėl finansinių įsipareigojimų“, – kalba p. Dovilė Krinickienė.

„Provident Finansai“ užsakymu visuomenės apklausą apie vartojimo paskolas teikiančias įmones atliko tyrimų kompanija SIC (UAB „Socialinės informacijos centras“). Apklausa vykdyta šių metų gegužės mėnesį. Jos metu apklausti 936 18-74 metų Lietuvos gyventojai.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų