REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vaistinėse gyventojai atranda vis daugiau galimybių ne tik įveikti lengvus negalavimus, bet ir kontroliuoti ligų eigą, pastebi specialistai. Kaip parodė naujausias vaistinių tinklo „Camelia“ užsakymu atliktas gyventojų elgsenos tyrimas, kas trečias gyventojas iš vaistininko visų pirma tikisi profesionalaus ir naudingo patarimo, kuris leistų greičiau įveikti įvairias sveikatos problemas - nuo alergijos ir virškinimo sutrikimų iki diabeto bei širdies kraujagyslių sistemos ligų, taip pat ir jų išvengti.

Vaistinėse gyventojai atranda vis daugiau galimybių ne tik įveikti lengvus negalavimus, bet ir kontroliuoti ligų eigą, pastebi specialistai. Kaip parodė naujausias vaistinių tinklo „Camelia“ užsakymu atliktas gyventojų elgsenos tyrimas, kas trečias gyventojas iš vaistininko visų pirma tikisi profesionalaus ir naudingo patarimo, kuris leistų greičiau įveikti įvairias sveikatos problemas - nuo alergijos ir virškinimo sutrikimų iki diabeto bei širdies kraujagyslių sistemos ligų, taip pat ir jų išvengti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Camelia“ vaistininkės Gintarės Krikščiūnienės, tobulėjant medicinai ir farmacijai, kartu didėja gyventojų lūkesčiai dėl specialistų kompetencijos, profesionalumo ir suteikiamų paslaugų spektro bei kokybės.

REKLAMA

„Gyventojai vis dažniau dėl nesunkių negalavimų kreipiasi į vaistininką, nes tikisi gauti profesionalų patarimą. Vaistinės vaidina vis svarbesnį vaidmenį, tai siejama tiek su augančia vaistininkų kompetencija, tiek su didėjančiu žmonių pasitikėjimu jais, tiek su išsiplėtusiu paslaugų asortimentu. Tačiau esant ūmiems negalavimams mes visada patariame kuo skubiau kreiptis į gydytoją“, - sakė G. Krikščiūnienė.

Apie tai, kad gyventojai linkę patikėti savo sveikatos problemas vaistininkams, liudija ir tyrimai. Šių metų vasarį bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos duomenimis, didžioji dalis, arba 30 proc. gyventojų vaistinėse siekia gauti naudingų patarimų, 28 proc. apklaustųjų pagrindinis lūkestis yra profesionalios konsultacijos ir geras aptarnavimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Camelia“ vaistininkė pažymėjo, kad pacientai visų pirma tikisi gauti kokybišką farmacinę paslaugą, t.y., konsultaciją bei tinkamiausio kainos ir kokybės santykio vaistų parinkimą nesunkių negalavimų atveju.

„Pastaruoju metu ypač suaktyvėjo prašymų padėti alergijos paūmėjimo atvejais, taip pat dažni virškinimo sutrikimai, nedidelės žaizdos ir peršalimas. Žmonės pageidauja patarimų ne tik, kaip tinkamai vartoti jiems parinktus vaistus, bet ir kokių prevencinių priemonių imtis, kad liga neprogresuotų, kaip kontroliuoti ir patiems interpretuoti tam tikrus rodiklius. Pavyzdžiui, kada matuoti kraujospūdį, cukraus kiekį, kaip tinkamai inhaliuoti astmai gydyti skirtus preparatus“, - pasakojo „Camelia“ vaistininkė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

G. Krikščiūnienės teigimu, vartotojų lūkesčių patenkinimas yra pagrindinis raktas į pacientų lojalumą, pasireiškiantį įvairiomis formomis. „Pavyzdžiui besinaudojančių Mažų kainų kortelėmis skaičius, nesenai perkopė vieną milijoną, ši kortelė papuola į populiariausių lojalumo kortelių Lietuvoje penketuką, - sakė „Camelia“ vaistininkė.

Vaistinių tinklo „Camelia“ užsakymu reprezentatyvų gyventojų vartotojiškos elgsenos tyrimą visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ atliko 2014 m. vasario 21-28 d. Jo metu buvo apklausti 1002 respondentai nuo 18 iki 75 metų amžiaus.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų