REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ko trokšta mados pasaulis?

Atsako modelių agentūrų vadovės

Fotosesijos prestižiniams madų žurnalams, vakarėliai su pasaulinio garso žvaigždėmis, prabangių drabužių pripildyta spinta ir galimybė išvysti savo veidą puošiant didžiausių leidinių viršelius. Tokia yra saldžioji mados pasaulio pusė. Tačiau patekti į šią industriją nėra paprasta, neslepia modelių agentūrų „Image Group“ ir „Supermodels“ vadovės Meda Jonaitytė ir Jurgita Kiguolė. Mados versle ne vienerius metus besisukančių moterų paklausėme, ar jos galinčios atsakyti, kokių modelių mados pasaulio atstovai ieško šiuo metu.

Fotosesijos prestižiniams madų žurnalams, vakarėliai su pasaulinio garso žvaigždėmis, prabangių drabužių pripildyta spinta ir galimybė išvysti savo veidą puošiant didžiausių leidinių viršelius. Tokia yra saldžioji mados pasaulio pusė. Tačiau patekti į šią industriją nėra paprasta, neslepia modelių agentūrų „Image Group“ ir „Supermodels“ vadovės Meda Jonaitytė ir Jurgita Kiguolė. Mados versle ne vienerius metus besisukančių moterų paklausėme, ar jos galinčios atsakyti, kokių modelių mados pasaulio atstovai ieško šiuo metu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Žinokite, turiu jus labai nuliūdinti, nes tikrai nepasakysiu, kad mados pasaulis trokšta blondinių su žydromis akimis. Yra naivu įsivaizduoti, kad kiekvieną pusmetį ar metus mes pamatome ar užsienio agentūros mums atsiunčia nuotraukas merginų, kurios bus paklausios. Šio dalyko niekas negali nuspėti“, – teigė agentūros „Image Group“ bendrasavininkė Meda Jonaitytė. Moteris įsitikinusi, mados pasaulyje vyraujančių tipažų tendencijas lemia ekonominiai rodikliai. „Ekonomiškai sudėtingu metu rizikuojama mažiau. Agentūros renkasi komercinius, klasikinį grožį atspindinčius tipažus. Vengiama eksperimentuoti su ypatingos išvaizdos merginomis. Šiuo metu mados pasaulis yra išbridęs iš ekonominio sunkmečio laikų, tad kiekvienai agentūrai svarbu rasti kažką unikalaus. Apibrėžti šį unikalumą plaukų, akių ar lūpų forma – neįmanoma“, – sako Meda, pabrėždama, kad rinkdamiesi modelį klientai ieško išvaizdos ir asmenybės harmonijos. „Taip, tokios savybės kaip pasitikėjimas, ryžtas iš tiesų yra svarbios, tačiau jos turi egzistuoti sveiko proto ribose. Pasitikėjimas savimi laikui bėgant užauga“, – įsitikinusi agentūros vadovė. Meda pabrėžia, modeliams ne mažiau svarbu sugebėti atlaikyti itin įtemptus mados savaičių kastingų grafikus, turėti stiprius komunikacinius gebėjimus ir vidinį užsidegimą.  Pasak moters, įsitvirtinti tokioje mados sostinėje kaip Niujorkas itin sudėtinga. Kitavetus, lietuves merginas itin svetingai pasitinka Azijos mados rinka. „Azija yra linkusi investuoti į naujus veidus. Šių šalių rinka yra labai saugi, pavyzdžiui, Rytų šalyse merginas net asmeniniai vairuotojai vežioja. Joms tereikia laiku atsikelti“, – šypsojosi Meda.

REKLAMA

Dėl lietuvių modelių paklausos Azijos rinkose pritaria ir agentūros „Supermodels“ vadovė Jurgita Kiguolė. „Iš tiesų, didžiausią lietuvių modelių skaičių susirenka Azijos rinka. Mielos, baltaodės, apvalų veidą ir plačią šypseną turinčios merginos šiose šalyse paklausios. Lietuvoje turime daug gražių mergaičių, tačiau kai kurioms iš jų trūksta ūgio“, – sakė Jurgita. Pasak moters, šis trūkumas Azijos rinkoje sėkmingai modelio karjerai trukdžių nesudaro. Modelių agentūros „Supermodels“ vadovės teigimu, vienas pasikeitimas mados industrijoje vis tik yra pastebimas. „Galiu pasakyti, kad pasikeitė mados savaičių reikalavimai. Dizaineriai ieško aukštų ir itin lieknų merginų, kurių klubų apimtis netgi nesiekia 90 centimetrų. Jų apimtis svyruoja nuo 86 – 88 centimetrų. Kas liečia kitas Europos šalis, pavyzdžiui, Ispaniją, klubai gali 1 ar 2 centimetrais viršyti 90 centimetrų“, – pasakojo Jurgita.  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų