REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau į Lietuvą atklydęs pavasaris ir mažesnis kritulių kiekis paankstino ir dviračių sezono pradžią miestų gatvėse. Remdamiesi karčia praėjusių metų patirtimi, draudikai ragina tiek vairuotojus, tiek dviratininkus neprarasti budrumo ir adekvačiai įvertinti pavojus.

Anksčiau į Lietuvą atklydęs pavasaris ir mažesnis kritulių kiekis paankstino ir dviračių sezono pradžią miestų gatvėse. Remdamiesi karčia praėjusių metų patirtimi, draudikai ragina tiek vairuotojus, tiek dviratininkus neprarasti budrumo ir adekvačiai įvertinti pavojus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vidutinė žala, kurią praėjusiais metais Europos bendrovė „ERGO Insurance“ Lietuvoje išmokėjo susidūrimą su automobiliais patyrusiems dviratininkams, siekia apie 1,5 tūkst. litų – tai ne tik sugadinti dviračiai, bet ir patirtos traumos. Nepaisant to, žalų administravimo ekspertai įsitikinę, kad pagrindinis šių eismo įvykių prevencijos tikslas – išvengti tragiškų avarijų baigčių, kaip praėjusį sezoną įvykusi garsaus aktoriaus ir patyrusio dviratininko avarija.

REKLAMA

„ERGO Insurance“ žalų administravimo direktorius Baltijos šalyse Andrius Pilčicas sako, kad avarijas, kuriose nukenčia dviratininkai, lemia įvairios priežastys – čia pasitaiko ir neatidžių vairuotojų, ir savo gyvybėmis rizikuojančių dviratininkų. Niekada ir niekam nevalia pamiršti, kad automobilis, lyginant su dviračiu, yra padidinto pavojaus šaltinis. Kita vertus, dviračių eismas yra labai aiškiai apibrėžtas Kelių eismo taisyklių, kurių nuoseklus laikymasis galėtų išgelbėti ne vieną gyvybę.

A.Pilčicas pateikia, praėjusio sezono duomenimis, 5 dažniausiai pasitaikančias dviračių ir automobilių susidūrimų priežastis ir pataria, kaip šių potencialiai pavojingų situacijų reikėtų vengti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų