REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia Europoje mažmeninės prekybos avalyne įmonių grupė „Deichmann“ praėjusiais metais pardavė daugiau batų porų nei kada nors anksčiau. Prie bendro grupės rezultato prisidėjo ir bendrovė Lietuvoje „Deichmann avalynė“, kuriai taip pat pavyko didinti apyvartą, nepaisant sudėtingų sąlygų.

Didžiausia Europoje mažmeninės prekybos avalyne įmonių grupė „Deichmann“ praėjusiais metais pardavė daugiau batų porų nei kada nors anksčiau. Prie bendro grupės rezultato prisidėjo ir bendrovė Lietuvoje „Deichmann avalynė“, kuriai taip pat pavyko didinti apyvartą, nepaisant sudėtingų sąlygų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Augino apyvartą

„Deichmann“ įmonių grupė praėjusiais metais pardavė 167 mln. porų batų. Tai 2 mln. porų arba 1,3 proc. daugiau nei 2012-aisiais. 100-ąjį gimtadienį pernai atšventusi įmonių grupė pardavė daugiausiai batų per visą savo istoriją.

REKLAMA

22 Europos šalyse ir JAV veikianti „Deichmann“ pernai pasiekė 4,6 mlrd. eurų apyvartą – 3,3 proc. didesnę nei 2012-aisiais, kai apyvarta siekė 4,5 mlrd. eurų. 2013-ųjų pabaigoje Europoje ir JAV veikė apie 3,5 tūkst. „Deichmann“ parduotuvių, jose dirbo maždaug 35 tūkst. darbuotojų. 2012 metų pabaigoje šie skaičiai atitinkamai buvo 3,325 tūkst. ir 33,7 tūkst.

„Deichmann“ įmonių grupei priklausančiai bendrovei Lietuvoje „Deichmann avalynė“ praėję metai taip pat buvo sėkmingi. Lietuvoje buvo parduota apie 523 tūkst. porų batų – 1,8 proc. daugiau nei 2012 metais. Įmonė pernai pasiekė 47 mln. litų apyvartą. Tai yra 2,42 proc. daugiau, palyginti su 2012-aisiais, kai bendrovės apyvarta buvo 46 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias iššūkis – oro sąlygos

„Visam sektoriui, taip pat ir mums, 2013-ieji buvo nelengvi metai. Sniegas kovą ir 15 laipsnių šilumos gruodį – tai buvo sąlygos, kurias teko suvaldyti“, – sakė Heinrich Deichmann, „Deichmann“ įmonių grupės valdybos pirmininkas. Be kaprizingų oro sąlygų, kompanija taip pat susidūrė su augančiomis pirkimo kainomis ir besitęsiančiu kai kurių šalių vartotojų siekiu taupyti.

„Turint omenyje tokias sunkias sąlygas, mes gerai atsilaikėme. Mūsų idėja pasiūlyti nebrangius, madingus ir geros kokybės batus plačiam vartotojų ratui pasiteisina bei išlieka aktuali pirkėjams net ir po šimto metų“, - sakė H. Deichmann.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės „Deichmann avalynė” pardavimų vadovė Živilė Mazurkaitė taip pat pabrėžia, kad oro sąlygos praėjusiais metais buvo didelis iššūkis: „Oras yra vienas iš didžiausią įtaką avalynės pardavimams darančių veiksnių. Pernykštė žiema užsitęsė beveik iki gegužės mėnesio, o paskui iškart prasidėjo vasara. Todėl reikėjo ieškoti papildomų priemonių, kaip skatinti pavasarinės avalynės pardavimus, kuriuos tokie orai tikrai stipriai paveikė“.

Atidarė tris naujas parduotuves

Praėjusiais metais „Deichmann avalynė” atidarė tris naujas parduotuves Šiauliuose, Alytuje ir Vilniuje, taip pat išplėtė parduotuvių plotą Kaune ir Vilniuje. Šiuo metu Lietuvoje yra 18 „Deichmann” parduotuvių, bendrovėje dirba 177 darbuotojai.

REKLAMA

Pasak Ž. Mazurkaitės, ir toliau ketinama laikytis plėtros mažesniuose miestuose strategijos. „Mūsų patirtis rodo, kad reikia būti kuo arčiau savo pirkėjų, nes jiems itin svarbu lengvai pasiekti parduotuvę ir turėti plačias pasirinkimo galimybes“,– aiškino Ž. Mazurkaitė.

Šiais metais „Deichmann“ visose šalyse planuoja keisti rinkodaros strategiją ir komunikacijos ašimi padaryti patį „Deichmann“ prekės ženklą, o ne atskiroms pirkėjų kategorijoms skirtą avalynę. „Nes mes mylime batus“, – tokiu šūkiu į pirkėjus kreipsis „Deichmann“ ir sieks su jais puoselėti asmeninį ryšį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų