REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„40 proc. kompanijos sėkmės sudaro jos darbuotojų meilė darbui ir darbas degančiomis akimis. Tik mėgstantį savo darbą ir žinantį, ko nori žmogų lydi sėkmė bei Dievo palaima“, - įsitikinęs „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis, kuris antradienį iš prezidentės rankų atsiėmė „Metų vadovo“ apdovanojimą.

„40 proc. kompanijos sėkmės sudaro jos darbuotojų meilė darbui ir darbas degančiomis akimis. Tik mėgstantį savo darbą ir žinantį, ko nori žmogų lydi sėkmė bei Dievo palaima“, - įsitikinęs „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis, kuris antradienį iš prezidentės rankų atsiėmė „Metų vadovo“ apdovanojimą.

REKLAMA

Anot jo, šis apdovanojimas reikšmingas ne dėl garbės, o kaip ženklas, kad viskas buvo daroma ne veltui. „Ne kartą buvo sunku, tačiau dabartinė kompanijos sėkmė įrodo, kad ne be reikalo nuosekliai ėjome savo pasirinktu keliu – nuolat gerinome kokybę ir visiems klientams siūlėme lygias sąlygas“, - sakė P. Masiulis.

Naujausiais duomenimis, net 60 proc. dirbančiųjų teigia, kad apie savo darbovietės reikalus sužino netiesiogiai, o ne iš įmonės vadovybės. Koks „Tele2“ vadovų santykis su pavaldiniais?

REKLAMA
REKLAMA

Tai labai svarbus momentas. Esu matęs, kai įmonėse darbuotojams meluojama, net kai yra blogai, yra sakoma priešingai. Tokios klaidos stengiausi nedaryti, todėl kas ketvirtį sąžiningai informuojame darbuotojus apie situaciją įmonėje. Ačiū Dievui, kol kas tai buvo informacija tik apie gerus dalykus.

REKLAMA

Todėl mūsų darbuotojai žino, kur įmonė eina, ko ji siekia, kokios problemos. Per krizę buvo pasakyta, kad visi galime prarasti darbus, jei nesuremsime pečių ir negalvosime, kaip išsisukti. Dėl krizės nemažinome atlyginimų niekam ir neatleidom darbuotojų.

Sąžininga komunikacija yra labai svarbu – tai orumo dalykas. Jei darbuotojas nežino, ką darbdavys galvoja, tai jau yra blogai, tai darbuotojo pažeminimas. Galbūt jam nebūtina žinoti strateginių, marketingo niuansų, tačiau bendrą strategiją ir tikslus darbuotojas turi tiksliai žinoti.

Kas šiuo metu yra didesnis iššūkis – klientų poreikiai ar konkurentai?

Ir tas, ir tas. Iš tikrųjų, svarbiausi yra klientų poreikiai. Jei klientų poreikius kas nors gali patenkinti geriau negu tu, tai jau yra problema. Todėl čia visada reikia bėgti – praktiškai bėgti nuo savo šešėlio. Nes niekada nežinai, ką rytoj pasiūlys konkurentai. Reikia nuolat galvoti, ką gali klientui pasiūlyti tokio, kad jis su džiaugsmu būtų tavo klientas, o ne todėl, kad – ai, nes pigiau. Tada yra ilgalaikė sėkmė.

REKLAMA
REKLAMA

Ar ėmėtės kokių nors priemonių artėjant euro įvedimui? Kaip euras pakeis „Tele2“ poziciją rinkoje, kainodarą?

Taip, pradedame ruoštis. Latvijoje mūsų kolegos įsivedė eurą ir „Tele2“ puikiai pasiruošė ir mes tą pamoką matėm. Nepasikeis niekas.

„Tele2“ kompanijos prezidentas Matsas Granrydas prasitarė, kad šis operatorius linksta iš savo klientų pinigus imti tik už duomenis, o pokalbiai ir SMS esą bus išvis neapmokestinami. Kada tai bus pritaikyta Lietuvoje?

Čia yra natūrali mobiliojo ryšio vystymosi tendencija, nes naujoji technologija 4G viską vykdo interneto pagrindu. Todėl akivaizdu, kad kai tik 4G pakeis senąją technologiją – tai įvyks maždaug po 5-7 metų – viskas vyks interneto pagalba, todėl už skambučius ir SMS žinutes nebus imami pinigai. Tuomet bus pasikeis interneto kainodara.

Iš esmės viskas priklausys nuo konkurencijos rinkoje, kokios bus kainos ir visa kita. Tačiau jau dabar mobiliojo ryšio kainos yra pasiekusios tokį etapą, kai ir mažiau turtingiems gyventojams jos sudaro labai mažą išlaidų portfelio dalį, ir jie gali sau leisti mobilųjį ryšį – bent jau išankstinio apmokėjimo paslaugą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų