REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volvo Trucks“ atliktas tyrimas atskleidė, kad Europoje daugiau nei pusė sunkvežimių vairuotojų skundžiasi nugaros, kaklo ir pečių skausmais. Naujoji „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema sunkvežimį leidžia valdyti be didelių pastangų, todėl sumažėja vairuotojų profesinių ligų rizika.

REKLAMA
REKLAMA

Dauguma ilgai prie vairo sėdinčių vairuotojų pradeda jausti skausmą viršutinėje nugaros dalyje. Henrikas Gustafssonas, kuriam yra 27-eri, yra vienas iš jų. Prieš penkerius metus, vykstant į tolimuosius reisus Norvegijoje, jam iškilo bėdų dėl pečių juostos raumenų kairėje kūno pusėje. Dėl peties skausmų Henrikas nustojo važinėti į tolimuosius reisus ir pradėjo kartu su tėvu vežioti medieną miške. Jis taip pat pradėjo treniruotes su svarmenimis, bet skausmai nepraėjo. Tačiau prieš pusantrų metų, atliekant eksploatacinius bandymus, Henrikui teko vairuoti naująjį „Volvo FH“, kuriame buvo įrengta „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema. Nuo tada jis jaučiasi daug geriau.

REKLAMA

„Skirtumas yra tas, kad dabar nesu įsitempęs ir neprivalau itin saugotis. Dėl „Volvo“ dinaminio vairavimo sistemos sunkvežimis tampa labai stabilus kelyje,“ – sako Henrikas Gustafssonas.

Vairuotojai kiekvieną sekundę susiduria su problemomis

Su profesinėmis ligomis susijusios problemos yra žinomos jau seniai. „Volvo Trucks“ atliko tyrimą, kuriame dalyvavo 160 sunkvežimių vairuotojų iš visos Europos. Paaiškėjo, kad pusė iš jų skundėsi nugaros, pečių ir kaklo skausmais. Dauguma 2011 ir 2012 m. atlikto tyrimo dalyvių buvo vyrai, važinėjantys į tolimuosius reisus.

Kitas tyrimas, kurį 2011 m. atliko Europos saugos ir sveikatos darbe agentūra, atskleidė, kad Europoje 54 % moterų ir 37 % vyrų, dirbančių transporto sektoriuje, susiduria su raumenų ir kaulų sistemų problemomis. Probleminės vairuotojų sritys dažniausiai yra nugara, pečiai ir kaklas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų