REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos edukologijos universitete (LEU) Profesinių kompetencijų tobulinimo institute jau antrus mokslo metus išbandoma nauja pedagogų kvalifikacijos tobulinimo forma – ilgalaikė stažuotė. Šiemet stažuotę savojoje Alma mater pasirinko Vilniaus Gerosios Vilties vidurinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja Justina Naujalytė-Žiauberienė. Stažuotės programa įgyvendinama bendradarbiaujant su LEU Lituanistikos fakultetu. Stažuotės vadovė – LEU Lituanistikos fakulteto dėstytoja Vilma Leonavičienė. Ilgalaikės pedagogų stažuotės yra Ugdymo plėtotės centro projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“ (III etapas) dalis. Kaip Informacinės ir komunikacinės technologijos (IKT) gali paskatinti bendravimą ir bendradarbiavimą, kūrybiškumą, rašymo įgūdžių tobulinimą lietuvių kalbos pamokose? Atsakymų ieško Justina Naujalytė-Žiauberienė, LEU stažuotoja. Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė: Noriu pasmalsauti, kaip sekasi, kokiais pasiekimais galime pasidžiaugti? Vilma Leonavičienė: Justina yra puiki stažuotoja, kuri supranta šių metų sudarytos programos esmę ir kruopščiai ruošiasi naujiems iššūkiams mokykloje. Galiu pasidžiaugti, kad pavyko sudaryti naudingą programą tiek Justinai, tiek LEU studentams, tiek būsimiems mokiniams. Justina kupina idėjų ir gerų norų, realizuoja sudarytos programos turinį, kuria įdomias užduotis mokiniams, remiasi naujausia šiuolaikine literatūra, skleidžiasi ir tvirtėja kaip asmenybė. Justina Naujalytė-Žiauberienė: Ši stažuotė iš tikrųjų man yra ir tam tikras iššūkis. Išėjimas iš mokyklos metams ir įsitraukimas į kitokią veiklą (nors ir į artimą), buvimas naujame kolektyve tikrai reikalauja drąsos ir ryžto. Intensyvus darbas pagal sudarytą stažuotės programą, tikslingas kvalifikacijos kėlimas, bendravimas ir bendradarbiavimas su savos srities specialistais keičia mano požiūrį į save, darbą mokykloje, suteikia papildomo pasitikėjimo savimi ir savo galimybėmis. Stažuotės metu gilinuosi, kaip interaktyvi lenta gali padėti skatinti bendravimą ir bendradarbiavimą, kūrybiškumą lietuvių kalbos pamokose. Su dėstytoja Vilma Leonavičiene nusprendėme, kad būtų naudinga sukurti mokymo objektus, kurie padėtų tobulinti 5–6 klasių mokinių rašymo įgūdžius ir atskleistų interaktyvios lentos, kaip mokymo(si) įrankio, galimybes. Labai svarbu, kad mokiniai įsitrauktų į mokymosi procesą. Atlikdami užduotis jie galėtų patys valdyti mokymosi procesą, įvertinti savo žinias. Interaktyvi lenta yra puikus įrankis, leidžiantis tekstą dekonstruoti, perkurti, žaisti su žodžiais ir atrasti malonumą kurti. Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė: Kodėl pasirinkote stažuotę LEU? Kuo Jus sudomino LEU pasiūlyta stažuotės programa? Justina Naujalytė-Žiauberienė: Aš džiaugiuosi turinti galimybę išbandyti naują pedagogų kvalifikacijos tobulinimo formą – ilgalaikę stažuotę, kurios metu galiu tobulinti informacinių technologijų naudojimo, dalyko turinio planavimo ir tobulinimo kompetencijas, kuriant inovatyvius mokymosi objektus interaktyviai lentai. IKT man visada buvo puikus pagalbininkas pamokoje. Manau, kad mokiniams tai yra įdomesnė darbo forma, o mokytojui – puikus įrankis, padedantis įdomiai, lanksčiai perteikti mokymo(si) turinį. LEU pasiūlyta stažuotės programa atitiko mano lūkesčius ir pasirodė įdomi ir naudinga. Nors jau daugelį metų sėkmingai taikau įvairias informacines technologijas, nuolat keliu kvalifikaciją, esu susipažinusi su įvairiomis mokomosiomis programomis, tačiau darbo su interaktyvia lenta patirties neturėjau.

Lietuvos edukologijos universitete (LEU) Profesinių kompetencijų tobulinimo institute jau antrus mokslo metus išbandoma nauja pedagogų kvalifikacijos tobulinimo forma – ilgalaikė stažuotė. Šiemet stažuotę savojoje Alma mater pasirinko Vilniaus Gerosios Vilties vidurinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja Justina Naujalytė-Žiauberienė. Stažuotės programa įgyvendinama bendradarbiaujant su LEU Lituanistikos fakultetu. Stažuotės vadovė – LEU Lituanistikos fakulteto dėstytoja Vilma Leonavičienė. Ilgalaikės pedagogų stažuotės yra Ugdymo plėtotės centro projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“ (III etapas) dalis. Kaip Informacinės ir komunikacinės technologijos (IKT) gali paskatinti bendravimą ir bendradarbiavimą, kūrybiškumą, rašymo įgūdžių tobulinimą lietuvių kalbos pamokose? Atsakymų ieško Justina Naujalytė-Žiauberienė, LEU stažuotoja. Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė: Noriu pasmalsauti, kaip sekasi, kokiais pasiekimais galime pasidžiaugti? Vilma Leonavičienė: Justina yra puiki stažuotoja, kuri supranta šių metų sudarytos programos esmę ir kruopščiai ruošiasi naujiems iššūkiams mokykloje. Galiu pasidžiaugti, kad pavyko sudaryti naudingą programą tiek Justinai, tiek LEU studentams, tiek būsimiems mokiniams. Justina kupina idėjų ir gerų norų, realizuoja sudarytos programos turinį, kuria įdomias užduotis mokiniams, remiasi naujausia šiuolaikine literatūra, skleidžiasi ir tvirtėja kaip asmenybė. Justina Naujalytė-Žiauberienė: Ši stažuotė iš tikrųjų man yra ir tam tikras iššūkis. Išėjimas iš mokyklos metams ir įsitraukimas į kitokią veiklą (nors ir į artimą), buvimas naujame kolektyve tikrai reikalauja drąsos ir ryžto. Intensyvus darbas pagal sudarytą stažuotės programą, tikslingas kvalifikacijos kėlimas, bendravimas ir bendradarbiavimas su savos srities specialistais keičia mano požiūrį į save, darbą mokykloje, suteikia papildomo pasitikėjimo savimi ir savo galimybėmis. Stažuotės metu gilinuosi, kaip interaktyvi lenta gali padėti skatinti bendravimą ir bendradarbiavimą, kūrybiškumą lietuvių kalbos pamokose. Su dėstytoja Vilma Leonavičiene nusprendėme, kad būtų naudinga sukurti mokymo objektus, kurie padėtų tobulinti 5–6 klasių mokinių rašymo įgūdžius ir atskleistų interaktyvios lentos, kaip mokymo(si) įrankio, galimybes. Labai svarbu, kad mokiniai įsitrauktų į mokymosi procesą. Atlikdami užduotis jie galėtų patys valdyti mokymosi procesą, įvertinti savo žinias. Interaktyvi lenta yra puikus įrankis, leidžiantis tekstą dekonstruoti, perkurti, žaisti su žodžiais ir atrasti malonumą kurti. Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė: Kodėl pasirinkote stažuotę LEU? Kuo Jus sudomino LEU pasiūlyta stažuotės programa? Justina Naujalytė-Žiauberienė: Aš džiaugiuosi turinti galimybę išbandyti naują pedagogų kvalifikacijos tobulinimo formą – ilgalaikę stažuotę, kurios metu galiu tobulinti informacinių technologijų naudojimo, dalyko turinio planavimo ir tobulinimo kompetencijas, kuriant inovatyvius mokymosi objektus interaktyviai lentai. IKT man visada buvo puikus pagalbininkas pamokoje. Manau, kad mokiniams tai yra įdomesnė darbo forma, o mokytojui – puikus įrankis, padedantis įdomiai, lanksčiai perteikti mokymo(si) turinį. LEU pasiūlyta stažuotės programa atitiko mano lūkesčius ir pasirodė įdomi ir naudinga. Nors jau daugelį metų sėkmingai taikau įvairias informacines technologijas, nuolat keliu kvalifikaciją, esu susipažinusi su įvairiomis mokomosiomis programomis, tačiau darbo su interaktyvia lenta patirties neturėjau.

REKLAMA

Man gera, kad universitetas mane taip draugiškai priėmė ir sudarė sąlygas kelti kvalifikaciją. Galiu dirbti ir konsultuotis su puikia dėstytoja V. Leonavičiene, o LEU Profesinių kompetencijų tobulinimo instituto kolektyvas man padeda spręsti įvairius su stažuotės vykdymu, profesiniu tobulėjimu susijusius klausimus. Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė: Kokius iššūkius stažuotės metu tenka drauge įveikti? Vilma Leonavičienė: Darbas mokykloje su mokytojais yra tiesioginė mano veikla. Nuolat vadovauju studentų praktikai, vedu lietuvių kalbos didaktikos pratybas, seminarus apie moderniuosius mokymo metodus ir kitą veiklą. Visa tai glaudžiai susiję su stažuotojos Justinos numatyta programa. Tokia atsiradusi galimybė leidžia dar giliau suvokti mokyklos problemas, mokytojo šiandieninį darbą, dalyvauti naujame kūrybiniame procese. Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė: Kaip numatote taikyti stažuotėje įgytą patirtį ir sukurtus produktus tolesnėje profesinėje veikloje? Justina Naujalytė-Žiauberienė: Nuo rugsėjo vėl grįšiu dirbti į Vilniaus Gerosios Vilties vidurinę mokyklą, kurioje sėkmingai galėsiu tęsti pradėtą veiklą, pasidalyti nauja patirtimi su kolegomis mokytojais ir mokiniais. Mano sukurti mokymosi objektai bus prieinami visiems mokytojams. Viliuosi, kad mano bendravimas ir bendradarbiavimas su LEU nenutrūks.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų