REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas svarbiausių dalykų, kurių siekia įmonių vadovai – tai sukurti tokią strategiją, kuria vadovaujantis jūsų esami ar potencialūs klientai pamėgtų prekinį ženklą. Pastebima, kad šiais laikais rinkodara keliasi į skaitmeninę erdvę ir tai jau yra nebėra tik skaičiai, rašo inc.com.

Vienas svarbiausių dalykų, kurių siekia įmonių vadovai – tai sukurti tokią strategiją, kuria vadovaujantis jūsų esami ar potencialūs klientai pamėgtų prekinį ženklą. Pastebima, kad šiais laikais rinkodara keliasi į skaitmeninę erdvę ir tai jau yra nebėra tik skaičiai, rašo inc.com.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dažnai pamirštama, kad klientai perka remdamiesi savo emocijomis, be to jiems svarbu kokį įvaizdį ar net jausmus kelia atitinkama prekė. Visi išvardinti veiksniai yra daug svarbiau negu racionalūs skaičiavimai, kuriant marketingo strategijas.

REKLAMA

Vis dėlto, jeigu klientams patinka jūsų rinkodaros taktika, dažnai tai gali tapti vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių, kad jie pamėgs ir jūsų produktą. Teoriškai, šios taisyklės žinomos kone kiekvienam, tačiau kaip pasiekti, kad tai atsispindėtų praktiškai? Naujienų portalas teigia, kad tai neretorinis klausimas ir pateikia konkrečius patarimus, kaip to pasiekti.

Derinkitės prie pirkėjų

Perkant bet kurį produktą, klientas pergyvena taip vadinamą prikimo ciklą. Jis prasideda nuo potencialaus kliento sužinojimo apie prekės ženklo egzistavimą iki pačio pirkimo. Į ciklą įeina ir tokie veiksniai kaip prisirišimas prie prekės ženklo ir panašiai. Marketingo specialistai pataria taikyti skirtingas margketingo strategijas, priklausomai nuo to, kurioje pirkimo ciklo stadijoje jie yra.

REKLAMA
REKLAMA

Segmentuokite savo klientus

Kiekviena klientų grupė turi skirtingus įpročius, pomėgius. Net šnekamoji kalba skirtingų grupių skiriasi. Jeigu siekiate, kad jus pamėgtų klientai ir prisirištų prie jūsų prekinio ženklo, tuomet skirtingoms grupėms taikykite ir skirtingas rinkodaros strategijos, kurios atitiktų juos.

Skleiskite žinutes tinkamiausiu metu

Viena dažniausių klaidų, kurias daro kompanijos – rinkodarinę kompaniją vykdo tada, kada jiems yra geriausia ir visiškai pamiršta apie klientus. Naujienų portalas rašo, kad žalinga yra negalvoti apie laiką, kada geriausia klientams skleisti žinutę. Klientai visada turi išlikti svarbiausiais, galvojant apie marketingo strategiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kurkite individualias strategijas

Bendraukite su klientais (el. paštu ir pan.) individualiai. Žinoma, pagal galimybes. Vadovaujantis šia taisykle, jūsų galimybės prisijaukinti klientą itin išaugs.

Pastebima, kad klientams, tik pajutus, kad jie yra didelės klientų masės dalis, jaučiasi ne tokie prisirišę prie prekės ženklo.

Suteikite klientams pasirinkimo laisvę

Neabejojama, kad galite būti įvertinti klientų, jeigu jūs suteiksite jiems pasirinkimo laisvę. Pavyzdžiui, kada pasinaudoti išpardavimas ir pan.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų