REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu jūs kasdien kuriate privalomų padaryti darbų sąrašą, turbūt džiaugiatės, puikiais savo rezultatais. Verslo naujienų portalas businessinsider.com pataria taip pat darytis ir dalykų, kurių nereikėtų daryti, sąrašą.

Jeigu jūs kasdien kuriate privalomų padaryti darbų sąrašą, turbūt džiaugiatės, puikiais savo rezultatais. Verslo naujienų portalas businessinsider.com pataria taip pat darytis ir dalykų, kurių nereikėtų daryti, sąrašą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1. Tikrinti mobilųjį telefoną, kai bendraujate su kitu žmogumi

Kad ir kaip keista bebūtų, bet tai yra dažna klaida. Jūs nukreipiate savo dėmesį į telefoną, o ne į asmenį, su kuriuo bendraujate tuo metu. Taip parodote nepagarbą kalbančiajam. Būkite mandagus.

REKLAMA

 2. Susitikimo metu daryti kelis darbus

 Lengviausias būdas tapti lyderiaujančiu žmogumi konferencijos metu – sutelkti visą dėmesį konferenciją. Pabandykite ir nustebsite, kiek daug galite padaryti per susitikimą.

 3. Mąstyti apie žmones, kurie nedaro jums jokios įtakos ir neteikia reikšmės

 Skirkite savo laiką tik patiems artimiausiems draugams, šeimai ir bendradarbiams. Tiems žmonėms, kurie yra arčiausiai jūsų ir jums artimiausi.

REKLAMA
REKLAMA

 4. Nesutelkti dėmesio

 Jums nereikėtų tikrinti el. pašto ar socialinių tinklų kiekvieną minutę. Sutelkite dėmesį į tai, ką darote. Kas minutę pypsintis telefonas tikrai gali palaukti.

 5. Leisti praeičiai nulemti ateitį

 Praeityje padarytos klaidos yra vertingos, pasimokykite iš jų, bet daugiau nesigraužkite. Kai ateityje susidursite su problemomis – mokykitės iš savo klaidų ir jų nebekartokite. Įgyta patirtis padeda tobulėti, primena naujienų portalas businessinsider.com.

  6. Laukti, kol jums pasiseks

 Nustokite laukti. Nebijokite rizikuoti. Jūs turite mažiau ką prarasti negu įsivaizduojate.

 7. Kalbėti kam nors už nugaros

 Apkalbinėjimas visais atvejais gerų rezultatų neatneša. Jeigu kartais susiduriate su problemomis, gal geriau pagalvokite, kad geriau būtų pakalbėti apie problemą su tuo pačiu žmogumi, o ne jam už nugaros. Jeigu ne, tuomet ir nekalbėkite apie jį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 Geriau išnaudoti savo brangų laiką produktyviems pokalbiams.

 8. Sakyti „taip“, kai iš tiesų turite omenyje „ne“

 Atsakyti „ne“ bendradarbių prašymams yra iš tiesų sudėtinga. Tačiau sakyti „ne“ nėra taip blogai, kaip jums gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio.

Dauguma kolegų jus tikrai supras. Naujienų portalas pastebi, kad atsisakydamas ką nors padaryti, jūs jausitės blogai labai trumpai, o atsakius teigiamai bloga savijauta jus lydės tikrai ilgesnį laiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų