REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Unikalumas padeda konkurencinėje kovoje

Kaunietis Dainius Tamuliūnas prisipažįsta jau daugiau nei 20 metų gaminantis baldus. Didžiausias iššūkis, pasak verslininko, buvo pasirinkti tinkamą verslo strategiją, surasti unikalią rinkos nišą ir taip išvengti itin agresyvios konkurencijos su stambiais baldų gamintojais. Įkūręs gamybos įmonę nestandartinių baldų parduotuvėms „Idėjų parkas“ D. Tamuliūnas šiandien gali džiaugtis beveik visą produkciją eksportuodamas už Lietuvos ribų.

Kaunietis Dainius Tamuliūnas prisipažįsta jau daugiau nei 20 metų gaminantis baldus. Didžiausias iššūkis, pasak verslininko, buvo pasirinkti tinkamą verslo strategiją, surasti unikalią rinkos nišą ir taip išvengti itin agresyvios konkurencijos su stambiais baldų gamintojais. Įkūręs gamybos įmonę nestandartinių baldų parduotuvėms „Idėjų parkas“ D. Tamuliūnas šiandien gali džiaugtis beveik visą produkciją eksportuodamas už Lietuvos ribų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

„Aš užsiėmiau nestandartinių baldų gamyba pagal individualų projektą. Šiuo metu kiekviena firma, kiekviena didelė kompanija turi savo projektus ir koncepciją, pagal kuriuos ir vyksta tų parduotuvių baldų gamyba“, - Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ kalbėjo D. Tamuliūnas.

REKLAMA

 

Pasak jo, dirbant tokioje rinkoje, „reikalinga patirtis ir žmonių sugebėjimas greitai mąstyti ir pritaikyti gamybą. Tai yra sudėtingiau, bet pelningiau.“

 

D. Tamuliūnas pasakoja, kad liūto dalis jų produkcijos išvažiuoja į užsienį.

 

„Šiuo momentu vien tik eskportuojame. Lietuvos rinkai parduodame dėvėtą įrangą, labai mažai... Užsienio kompanijos parduotuvės prekybos įrangą keičia kas 5-6 metus, o Lietuvoje tokios tendencijos nėra. Yra tik viena kompanija, „Aprangos grupė“, kuri keičia tą įrangą – morališkai, fiziškai pasensta, ir tada keičia, o kitos kompanijos dar nelabai keičia.“

REKLAMA
REKLAMA

 

Anot jo, siekiant rasti užsienio klientų, reikia nuolatos ieškotis naujų klientų:

 

„Mes nesėdime, o ieškome klientų, vadybinikai dirba, ieško vis naujų. Negali pasilikti vien su 1,2,3 klientais, nes šiandien jis gal užsakys, o rytoj ne – tai gamyba stos. Tu ir gamini, ir ieškai, ir važiuoji, ir bendrauji – nestovi vietoje“, - kalbėjo D. Tamuliūnas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų