REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Karolis Birgilas

Kiekvieną kartais užklumpa pasirinkimo našta ir spėlionės dėl sprendimo perspektyvų. Naujo restorano sostinėje šeimininkai šiuo klausimu pažada tikrą dramą.

REKLAMA
REKLAMA

Beveik prieš dvidešimt metų į Lietuvą įžengęs greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald‘s“ atnešė ir žodį „mėsainis“. Ilgainiui jis tapo greitojo maisto sinonimu ir tik visai neseniai buvo reabilituotas kaip brangesnių restoranų meniu vertas patiekalas.

REKLAMA

„Sulėtėjęs“ mėsainis

Lapkritį atidarytame restorane „Drama Burger“ šis vokiškos kilmės patiekalas yra valgiaraščio flagmanas. Kaip teigia restorano vadovas Simas Slabačiauskas, Vakaruose jau senokai suvožtiniai buvo laikomi įprastu ir šviežiu produktu, kuris niekada nebus siejamas su greitojo maisto rinka, o Lietuvoje paneigti šį mitą paskatino aistra maistui.

„Visi mėgstame burgerius. Idėja atsirado pakeliavus po Londoną, Niujorką. Metus ieškojome patalpų ir pusmetį bandėme įsikurti. Norėjome burgerius pateikti savaip. Jie yra pagardinti specialiais mūsų padažais su peletrūnais, trumais, graikišku jogurtu. Norėjosi savitumo“, – sako jis.

REKLAMA
REKLAMA

Pradžia nebuvo sunki, nes restorano teigėjai jau turėjo patirties tiek restoranų veiklos, tiek mėsainių gamybos srityje. „Viskas prasidėjo nuo baro „Marsas“. Jo savininkai yra Manfredas Bajelis ir Jonas Mažintas taip pat yra „Drama Burger“ bendraturčiai. Galiausiai prie komandos prisijungė Martynas Praškevičius, kuris dabar yra „Drama Burger“ virtuvės šefas. Jis ir sukūrė visą meniu“, – pasakoja S. Slabačiauskas.

Pasirinkimo drama

Paklaustas, iš kur kilo pavadinimas „Drama Burger“, restorano vadovas intrigos nepaliko ir paaiškino, kad taip bandyta pabrėžti platų restorano meniu. „Pateikiame 6 skirtingus mėsainius su vištiena, jautiena, aviena, portobelo grybu ir gurmaniškąjį. Kiekvieną mėnesį klientams pasiūlome kitokį mėnesio mėsainį“, – rodydamas prie lentelės pririštą meniu atskleidžia S. Slabačiauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Meniu pamatę veganai ilgai neužmigtų naktį, nes jame siūloma ne tik mėsainių bei užkandžių, bet ir jaučio kaulo smegenų. Kainos čia nėra mažos, tačiau, pasak pašnekovo, taip yra dėl to, kad patys restorano darbuotojai labai vertina savo ruošiamus mėsainius. Kainai įtakos turėjo ir produktų paieška.

Šviežumo iššūkis

Įprastose kavinėse darbo diena pradedama nuo stalų nukeliant kėdes, o „Drama Burger“ virtuvės šefai, anot S. Slabačiausko, pirmiausia užkuria anglimis kūrenamą kepsninę. Tačiau tai nėra sunkiau nei gauti šviežios mėsos patiekalams.

REKLAMA

„Mūsų bandelės yra šviežios, patys jas kepame, mėsa taip pat negali būti šaldyta. Kalbant apie mėsą, susidūrėme su šiokiu tokiu iššūkis. Šaldytos mėsos turi visi tiekėjai, o šviežios tiekėjų reikėjo paieškoti“, – teigė vadovas.

Jis atskleidė, kad į paprasto trijų spalvų restorano atidarymą buvo investuota 300 tūkst. litų, o daugiausia techninių sprendimų pareikalavo ventiliacijos sistema atviroje virtuvėje.

Be reklamos

Anot S. Slabačiausko, prieš atidarant „Drama Burger“ nebuvo imtasi jokios reklamos strategijos. Žinią apie naują maitinimo įstaigą Gedimino prospekte paskleidė nekantrūs klientai. „Nesakyčiau, kad tai buvo strategija. Ir anksčiau jautėme nemažą susidomėjimą, taigi reklamos nereikėjo. Žinoma, šiek tiek nustebino klientų antplūdis jau pirmąją savaitę“, – pasakojo vadovas.

Pirmą dieną „Drama Burger“ iškepė 300 mėsainių, tačiau pritrūko bandelių. Teko pirkti ir daugiau kėdžių. Dabar restoranas kasdien iškepa bent po šimtą mėsainių. „Gera pradžia – pusė darbo“ – banali verslo taisyklė, atrodo, artimiausioje „Drama Burger“ perspektyvoje dramų nežada.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų