REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš 50 metų sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ Frankfurto automobilių parodoje debiutavo su savo modeliu 911. Šiandien, kaip rašoma portale „Bloomberg“, tai yra populiariausias pasaulyje europietiškas sportinis automobilis.

REKLAMA
REKLAMA

Šiemet „Porsche“ išleido hibridinį „918 Spyder”, kurio gamybai nebuvo taikyti nei finansų, nei tradicijos reikalavimai. Ar įmanoma jį lyginti su savo broliu 911?

REKLAMA

Pirmiausiai „Carrera“ kaina prasideda nuo 84,3 tūkst. JAV dolerių, o GT3 komplektacijos automobilis kainuos 130 tūkst. JAV dolerių (331 tūkst. litų). Tuo tarpu „918 Spyder” yra vienetinis modelis ir jo kaina prasideda nuo 845 tūkst. dolerių (2,1 mln. litų).

Naujasis 911 turi gale montuojamą 6 cilindrų variklį, kuris suka visus keturis ratus. Varikliui papilomos galios suteikia dvi turbinos. Išskirtinę valdymo kokybę suteikia dalinai pasisukantys galiniai ratai. „918 Spyder” turi 4,6 litro darbinio tūrio V formos 8 cilindrų variklį. Taip pat abiem tiltams galios duoda du elektriniai varikliai. Anglies pluošto konstrukcija, kaip teigia gamintojai, yra sportinių automobilių ateitis.

REKLAMA
REKLAMA

Nepakeičiamą 911 dizainą kurė pernai miręs kompanijos įkūrėjo anūkas Ferdinandas A. Porsche. Jis vėliau pasitraukė į akinių ir laikrodžių kūrimą. Tuo tarpu galingesniojo brolio dizainas buvo patikėtas į Michaelio Mauerio rankas. Prieš kurdamas „Panamera“ dizainą, jis dar dirbo „Mercedes-Benz“ ir „Saab“ kompanijose.

Gamintojas giriasi, kad 911 per pusę amžiaus yra laimėjęs maždaug 20 tūkst. lenktynių. „918 Spyder” jau sumušė garsiosios Niurburgringo trasos rekordą. Iki šiol jokiam serijinės gamybos automobiliui nėra pavykę šio rato įveikti per mažiau nei 7 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiesa vienas iš 911 trūkumų yra visiems gerai žinomas „suktukas“, kai automobilis netenka kontrolės posūkiuose dėl gale montuojamo variklio. Tuo tarpu perfekcionistai „918 Spyder” kūrėjams prikiša sunkius elektrinius motorus ir baterijas, kurios automobilį klampina kelyje.

Taupiesiems 911 taip pat nebuvo prioriterinis pasirinkimas, kadangi bazinis 350 arklio galių modelis su 3,7 litro degalų galima nuvažiuoti tik 47 kilometrus. Tuo tarpu „918 Spyder” gali pasiekti 93 km/h greitį vien elektros variklių pagalba. Galingiausias 911 arba dar kitaip žinomas kaip „Turbo S“ išvysto 560 arklio galių ir iki 100 km/h įsibegėja per 2,9 sekundės. Greitesnis brolis su šia užduotimi susitvarko per 2,7 sek. dėka 887 arklio galių po variklio dangčiu.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų