REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Populiaraus radijo stoties „Zip FM“ dueto „Radistai“ narys Rolandas Mackevičius prie savo veiklų sąrašo nuo šiol galės pridėti dar vieną – filmavimąsi reklaminiuose klipuose. Lapkritį pasirodžiusioje „Charlie pizza“ reklamoje „radistas“ įkūniją stileivą, spjaunantį ant garsių mados žinovų patarimų.

Populiaraus radijo stoties „Zip FM“ dueto „Radistai“ narys Rolandas Mackevičius prie savo veiklų sąrašo nuo šiol galės pridėti dar vieną – filmavimąsi reklaminiuose klipuose. Lapkritį pasirodžiusioje „Charlie pizza“ reklamoje „radistas“ įkūniją stileivą, spjaunantį ant garsių mados žinovų patarimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tai nebuvo mano debiutas prieš kamerą: esu dalyvavęs keliose fotosesijose, nusifilmavęs komerciniuose vaizdo siužetuose, bet ši reklama buvo aukščiausios kokybės profesionalų darbas. Dirbti tokiuose filmavimuose – vienas malonumas,“ – sako R. Mackevičius.

REKLAMA

Paklaustas, kaip įsivaizduoja stiliavalgį, kurį įkūnija reklamoje, Rolandas atsako, kad tai žmogus, jau perėjęs greito maisto restorano ir sušių valgymo etapą, o šiuo metu besimėgaująs natūraliu, gurmanišku maistu. Anot jo, naujos maisto mados neokupuoja, bet papildo jo gyvenimą. „Nesu vegetaras, bet mėgstu Azijos virtuvę, kurioje gausu daržovių. Nesu ir žaliavalgis, bet termiškai neapdoroto maisto restoranus aplankau, kad bent kartais pakeisčiau kasdienius kenksmingus valgymo įpročius, pavyzdžiui, sriubą užkąsčiau burokėlių ir linų sėmenų duonele, o ne tradiciniu batonu,“ – šmaikštauja „radistas“.

REKLAMA
REKLAMA

Reklamos personažo ironija žinomo dizainerio bei stilisto atžvilgiu bei galimi vieši pykčiai R. Mackevičiaus negąsdina: „Toks buvo režisūrinis sumanymas, kurį aš išpildžiau. Juk niekas nepuola slėpti nekaltų mergelių ar vaikų, kai į svečius ateina Anthony Hopkins‘as, suvaidinęs Hanibalą Lekterį. Tai – tik personažas, nieko bendro su aktoriaus pasaulėžiūra bei gyvenimo būdu neturintis. Kad ir palyginus menka rolė, bet reklamoje buvau aktorius, tad už personažo nuodėmes būtų kvaila teisti mane“.

Pasak „Charlie pizza“ prekės ženklo vadovės Natalijos Juralevič, akcija atspindi R. Mackevičiaus asmenybę: jis skiria dėmesį savo išvaizdai, yra draugiškas, charizmatiškas, drąsus, kartais – ironiškas. Kadangi šiuos savo „užkadrinius“ būdo bruožus „radistas“ perkėlė į ekraną, reklamos herojus atrodo natūraliai ir įtikinamai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Patirtis rodo, kad geriausias rezultatas gaunamas derinant iš pirmo žvilgsnio nesuderinamus dalykus: šiais laikais itin svarbu atrodyti nepriekaištingai, bet tuo pačiu neatsilikti nuo dabar itin populiaraus maisto kulto. Naujoje „Charlie pizza“ reklaminėje akcijoje „Tapk Stiliavalgiu!“ norėjome šiuos du dalykus suderinti“, – paklausta, kaip kilo idėja reklamai, sako ji.

„Šiais laikais žmonės drąsesni, originalesni, linkę eksperimentuoti, savo stilių kuria patys, aklai nepasitikėdami dizaineriais ir stilistais, – sako N. Juralevič. – Stiliavalgis – žmogus, kuris pasitiki savimi, valgo ir rengiasi kaip patinka, o ne kaip madinga. Akcija „Tapk Stiliavalgiu!“ turėjome vieną tikslą – suteikti „Charlie pizza“ klientams galimybę įsigyti patinkantį drabužį ar avalynę su ypatinga nuolaida. Taip mes padedame jiems tobulinti savo stilių“.

REKLAMA

Lietuviškose reklamose jau yra nusifilmavusi aktorė Redita Dominaitytė, balerūnas Nerijus Juška, dizaineris Juozas Statkevičius, režisierius Vytenis Pauliukaitis, humoristas Vitalijus Cololo, penkiakovininkas Andrejus Zadneprovskis, verslininkas Žilvinas Grigaitis, televizijos laidų vedėjas Algis Ramanauskas-Greitai, atlikėja Violeta Tarasovienė, atlikėja Rūta Ščiogolevaitė-Domijonaitienė ir kiti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų