REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienį besibaigiantis pirmasis oranžinių Vilniaus dviračių sezonas buvo sėkmingesnis nei nuomos sistemą "Cyclocity" įrengusi bendrovė "JCDecaux" planavo.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip BNS sakė dviračių sistemos projekto vadovas Darius Jasiukevičius, registruotų vartotojų skaičius ir pajamos, gautos už nuomą, išankstinius planus viršijo maždaug dvigubai.

REKLAMA

"Galima sakyti, kad lūkesčius visus pateisino, netgi gerąja prasme viršijo - galvojome, kad bus kažkokių sugadinimų, vagysčių, ir panašiai, tai tokių dalykų praktiškai visai nebuvo. Vartotojų, kiek planavome pradžioje, vos ne dvigubai daugiau prisiregistravo", - BNS sakė D.Jasiukevičius.

Šios savaitės duomenimis, registruotų sistemos vartotojų skaičius viršija 5 tūkstančius. Per 3 mėnesius, kai veikė dviračių nuomos sistema, jais pasinaudota apie 104 tūkst. kartų.

REKLAMA
REKLAMA

D.Jasiukevičius nenorėjo atskleisti, kokias pajamas bendrovė preliminariais duomenimis gavo iš nuomos, tačiau teigė, kad dėl trumpo sezono jų buvo tikimasi gerokai mažesnių.

"JCDecaux" dar nesuskaičiavo, kokias išlaidas patyrė, tačiau rimtų sugadinimų dviračiai nepatyrė. Nė karto neteko iš vartotojų už dingusius ar sugadintus dviračius nuskaičiuoti ir užstato - 550 litų.

"Tokio atvejo, kad reikėtų išskaičiuoti užstatą, kad dviratis būtų dingęs ar dėl vartotojo kaltės būtų reikėję išskaičiuoti tą depozitą - nebuvo. Tai, kokias sąnaudas patys patyrėme, dar nesame iki galo suskaičiavę, nes laukiame, kol pasibaigs sezonas. Bet turėjome eksploatacinių išlaidų: būna, kad kažkas sugenda ar padanga važiuojant praduriama. Buvo trys sudaužyti stiklai terminaluose - toks smulkus chuliganizmas. Buvo nulupta keletas skambučių, atšvaitų. Tokių smulkmenų, o rimto kažko - nebuvo. Tos išlaidos nėra didelės", - teigė D.Jasiukevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Spalio 15 dieną pasibaigiantis dviračių sezonas vėl prasidės kitų metų balandžio 15 dieną.

Dviračių savitarnos sistemos sukūrimą inicijavo Vilniaus miesto savivaldybė, ji buvo paskelbusi miesto reklamos plotų nuomos konkursą. Už sistemos įrengimą ji atleido "JCDecaux" nuo dalies rinkliavų už šiuos plotus ir tokiu būdu investavo apie 7 mln. litų. Iš viso į "Cyclocity" sistemos įrengimą investuojama 22 mln. litų.

Sutartis su savivaldybe pasirašyta 15 metų.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų