REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per metus nuo elektros energijos gamintojo „Latvenergo“ dukterinės mažmeninės elektros energijos pardavimo kompanijos „Elektrum“ Lietuvoje ir Estijoje veiklos pradžios 2012 metų rugsėjo 18 dieną, rinkos dalis Baltijos šalyse augo ir dabar siekia 34 proc. Tuo tarpu klientų skaičius per šį laikotarpį Lietuvoje padidėjo 3,75 karto.

Per metus nuo elektros energijos gamintojo „Latvenergo“ dukterinės mažmeninės elektros energijos pardavimo kompanijos „Elektrum“ Lietuvoje ir Estijoje veiklos pradžios 2012 metų rugsėjo 18 dieną, rinkos dalis Baltijos šalyse augo ir dabar siekia 34 proc. Tuo tarpu klientų skaičius per šį laikotarpį Lietuvoje padidėjo 3,75 karto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pilnai atsivėrus laisvajai rinkai regione, į ją įsiliejo naujų klientų segmentas. Lietuvoje nuo metų pradžios nepriklausomus tiekėjus galėjo rinktis ne tik stambios ir vidutinės, bet ir smulkios verslo įmonės, suvartojančios iki 30 kW elektros energijos. Tuo tarpu Estijoje rinka atsivėrė ir smulkioms verslo įmonėms, ir namų ūkiams, tad pagausėjęs klientų segmentas Estijoje didino pardavimus dar labiau nei Lietuvoje”, – sako Ričardas Tvaronas, „Elektrum Lietuva“ Pardavimo vadovas.

REKLAMA

Lietuvoje kompanijos klientų skaičius per metus išaugo nuo 800 iki 3000, o rinkos dalis padidėjo iki 14 proc. Tuo tarpu Estijoje klientų skaičius išaugo nuo 60 iki 12000, įskaitant verslo įmones ir namų ūkius. „Elektrum“ rinkos dalis šioje šalyje didėjo iki 12 proc.

Šiuo metu Baltijos šalyse „Latvenergo“ užima 34 proc. rinkos. Per metus klientų skaičius išaugo dešimt kartų ir šiuo metu ketvirtadalis „Latvenergo“ pajamų sugeneruojama Lietuvoje ir Estijoje.

Pasak R. Tvarono, daugiausia naujų sutarčių pasirašyta šių metų sausio ir vasario mėnesiais, atitinkamai 19 ir 17 proc., kuomet įmonės, nepasirinkusios nepriklausomo tiekėjo, sulaukė pirmųjų 12,5 proc. išaugusių sąskaitų už elektros energiją. Dauguma kompanijos naujų klientų buvo smulkios paslaugų ir prekybos sektoriaus įmonės – atitinkamai 52 ir 27 proc. Naujai į rinką įsilieję „Elektrum Lietuva“ klientai nuo šių metų pradžios bendrai sutaupė apie 1 mln. litų, o viena smulki įmonė vidutiniškai galėjo sutaupyti apie 1 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų