REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šią savaitę „Samsung“ ir „Qualcomm“ pristatė savo išmaniuosius laikrodžius, tačiau daugeliui šios premjeros tapo nusivylimu.

REKLAMA
REKLAMA

Nemažai ekspertų su šypsena sako, kad už 300 dolerių mums siūlomi gana riboto suderinamumo išmaniųjų telefonų aksesuarai, kurių baterijos darbo laikas labai kuklus. Telefoną dubliuojantis ekranas ant rankos riešo – ne tai, ko daugelis tikėjosi. Visa tai – apie „Galaxy Gear“. „Qualcomm Toq“ laikrodžio atveju situacija kiek geresnė, tačiau gamintojas dar neapsisprendė, kas bus jo partneriai.

REKLAMA

IHS analitikai iškart sureagavo į laikrodžių „Galaxy Gear“ ir „Toq“ anonsus: jų teigimu, „Samsung“ pristatė serijinį produktą, kuris iš tikrųjų yra „žalias prototipas“. Jis esą negali būti populiarus vien dėl dabartinės kainos. „Toq“ padėtis tik šiek tiek geresnė. Atitinkamai ir išmaniųjų laikrodžių rinka šiemet sieks apie 268 000 vienetų. Tiesa, 2014 m. ši rinka išaugs net 10 kartų, o 2018 metais jau sudarys 39 mln. egzempliorių.

REKLAMA
REKLAMA

Kad būtų pasiekti tokie rodikliai, laikrodžiams teks iš išmaniųjų telefonų priedų virsti savarankiškais produktais, kurie gali pasiūlyti bazines funkcijas net ir esant tokiam mažam jų dydžiui. Technologijoms tobulėjant taip gali įvykti, tačiau dabartiniai išmanūs laikrodžiai tinkami tik tam, kad būtų sulaukta visuomenės reakcijos.

Praktiškai tokia pati situacija buvo stebima ir planšetinių kompiuterių atveju. Jie egzistavo seniai, o kainavo brangiai, kartu negalėjo pasigirti plonu korpusu bei mažu svoriu. „Apple“ susidomėjimas šia rinka ir savalaikis atitinkamų technologijų išnaudojimas leido planšetiniams kompiuteriams tapti viena svarbiausių šių dienų temų. Dabar vos už 600 - 800 litų galima įsigyti pakankamai subalansuotą planšetinį kompiuterį. Toks pat likimas laukia iš išmaniųjų laikrodžių, mano IHS analitikai.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų