REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Užuot įsigiję bilietus į renginius įprastose kasose, lietuviai vis dažniau juos perka internetu. „Bilietai LT“ duomenimis, pirmąjį šių metų pusmetį į 1724 renginius parduota daugiau nei 430 tūkst. bilietų, iš kurių daugiau nei pusė (55 proc.) nupirkta internetu. Palyginti su 2012 m. antruoju pusmečiu, bilietų internetu parduota 24 proc. daugiau. Tokį augimą lėmė supaprastėję prekybos procesai elektroninėje erdvėje ir bilietų pardavėjų diktuojamos naujos tendencijos, keičiančios vartotojų įpročius.

REKLAMA
REKLAMA

„Investicijos į naujas technologijas ir sprendimus, orientuotus į patogesnį bilietų įsigijimą internetu, skatina vis spartesnį prekybos persikėlimą į elektroninę erdvę. Tuo tarpu išaugę pardavimai internetu rodo ne tik didėjantį pasitikėjimą internetine prekyba, bet ir kintančius žmonių įpročius – šiuolaikinis vartotojas modernėja, taupo laiką ir renkasi patogumą, taigi apsiperka neišeidamas iš namų ar biuro. Tai patvirtina ir svetainės lankomumo skaičiai – per šešis pirmus šių metų mėnesius joje apsilankė beveik 760 tūkst. unikalių vartotojų“, – sako Tadas Čekavičius, „Bilietai LT“ vadovas.

REKLAMA

Pastebima tendencija, kad vis dažniau bilietus įsigyti gyventojai planuoja iš anksto – daugiausiai bilietų nuperkama likus 1 – 3 mėnesiams iki renginio, o į didesnius renginius, kaip pasaulinių žvaigždžių koncertus – ir daugiau nei prieš pusmetį, pavyzdžiui, jau dabar aktyviai perkami bilietai į kovo mėnesį vyksiantį „Apocalyptika & Orchestra“ koncertą. T. Čekavičiaus teigimu, išankstinis bilietų įsigijimas yra patrauklesnis vartotojui, nes tokiu laikotarpiu kaina yra geriausia.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak T. Čekavičiaus, bilietų pardavimų intensyvumas išauga antrąjį pusmetį, kuomet po vasaros padaugėja arenose organizuojamų renginių pasiūla. Žiūrovai būna ne tik patys išsiilgę koncertų ir spektaklių, tačiau pradeda pirkti ir kalėdines dovanas artimiesiems, įmonės planuoja metų apdovanojimus bei skatinimus. Šiuo laikotarpiu daugiausiai bilietų parduodama į tradicinius, ne vienerius metus vykstančius renginius, taip pat padaugėja dovanų čekių paklausa.

Ateinantį pusmetį „Bilietai LT“ šventiniu laikotarpiu pasiūlys virš 600 renginių idėjų, o tai – triskart daugiau nei vasaros laikotarpiu. Tuo tarpu pardavimų internetu skaičių antrąjį pusmetį planuojama padidinti iki 70 proc. – numatomas pardavimo kasų tinklo optimizavimas, o dauguma naujų pardavimų skatinimo sprendimų bus sutelkta į internetą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų