REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Subway“ planuoja Europos šturmą

Į Lietuvą žengs metų pabaigoje

Užkandinių tinklas „Subway“, valdantis didesnį prekybos taškų kiekį nei „McDonald's“, kitąmet planuoja Europoje atidaryti iki 1 tūkst. naujų užkandinių, rašo „Bloomberg“.

Užkandinių tinklas „Subway“, valdantis didesnį prekybos taškų kiekį nei „McDonald's“, kitąmet planuoja Europoje atidaryti iki 1 tūkst. naujų užkandinių, rašo „Bloomberg“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu „Subway“ Europoje valdo 4018 sumuštinių užkandinių.

Greito maisto užkandinių tinklo plėtros nesugebėjo pristabdyti net ir recesija euro zonoje. Per pastaruosius du metus JAV bendrovė Europoje atidarė maždaug 500 naujų užkandinių.

REKLAMA

„Subway“ teigimu, Europa yra didžiausia ir sparčiausiai auganti bendrovės rinka už Šiaurės Amerikos ribų.

Šiuo metu pagrindinė „Subway“ plėtra yra vykdoma Jungtinėje Karalystėje (JK), kurioje iki 2015 metų turėtų veikti 2 tūkst. užkandinių. Šiandien JK veikia maždaug 1,5 tūkst. bendrovės užkandinių.

Be to, bendrovė spartins plėtrą Nyderlanduose, Suomijoje ir Švedijoje.

Iki metų pabaigos „Subway“ ketina žengti į visiškai naujas rinkas Lietuvoje, Latvijoje, Gruzijoje ir Ukrainoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Subway“ atstovo Peterio Mompalao de Piro, teigimu bendrovė Ukrainoje įžvelgia tokį pat augimo potencialią kaip ir Rumunijoje, kurioje nuo 2012 metų balandžio duris atvėrė 16 užkandinių.

Rusijoje „Subway“ kitąmet planuoja atidaryti nuo 190 iki 200 užkandinių, o dar 100 Prancūzijoje. Šiose šalyse, kaip ir JK, plėtros tempą palengvina geras prekės ženklo žinomumas.

Kiek sunkiau bendrovei sekasi Italijoje, Danijoje ir Belgijoje, kuriose atitinkamai veikia 17, 15 ir 7 užkandinės. Anot bendrovės atstovo, šiose šalyse susiduriama su sunkumais įkuriant pirmas pelningai veikiančias frančizes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Italijoje plačiai veikia vietinių greito maisto restoranų tinklai bei netinkliniai maisto gamintojai. Belgija pasižymi maža rinka ir netinklinių užkandinių gausa, tuo tarpu danai yra linkę lankytis nacionalinėse tinklinėse užkandinėse.

Pernai „Subway“ pardavimai Europoje augo 18 proc. ir pasiekė 1,57 mlrd. JAV dolerių. Pasauliniai bendrovės pardavimai augo 9 proc. - iki 18,1 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovės prezidentas ir bendraįkūrėjas Fredas DeLuca siekia iki 2017 metų visame pasaulyje valdyti 50 tūkst. užkandinių tinklą.

Pirmoji „Subway“ užkandinė Europoje, Airijoje, buvo atidaryta 1994 metais. 1996 metais „Subway“ žengė į JK.

REKLAMA

Šiuo metu „Subway“ valdo maždaug 40 tūkst. užkandinių rinklą. Tuo tarpu „McDonald's“ - 35 tūkst.

Bendrovę kontroliuoja F. DeLuca ir Peterio Bucko šeimos. Pastaroji 1965 metais septyniolikmečiui F. DeLucai paskolino 1 tūkst. JAV dolerių verslo pradžiai.

Šiuo metu „Subway“ tinklo vertė, anot „Bloomberg“ milijardierių indekso, siekia 5 mlrd. JAV dolerių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų